Vio.com
Haugesund, Norge
Anmeldelse av Sunwing Arguineguin
4,0 av 5 boblerAnmeldt 27. nov. 2018via mobile enheter
Dato for oppholdet: november 2018
Thomas_Cook_ES, Public Relations ManagerSunwing Arguineguin, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 29. nov. 2018
Hej Torill, tusinde tak for dine venlige ord, det glæder os at vide at du har haft en dejlig ferie hos os, varmt velkommen tilbage til Sunwing Arguineguin Seafront, My Olsen
  • Priceline
  • Priceline
  • ZenHotels.com
1.3 km fra Sunwing Arguineguin
Svømmebasseng
Vistas desde solarium y alrededores
eDreams
    kr 1 438
1.9 km fra Sunwing Arguineguin
Se flere hoteller i Arguineguin
Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

Min mann og meg reiste hit sammen med min datter og barnebarn på 5. Når vi bestilte ba vi om å få leiligheter ved siden av hverandre. Jeg sendte også mail direkte til hotellet om dette ønske. Når vi ankom hotellet fikk vi ikke dette, men vi spurte igjen i resepsjonen. Utrolig hyggelig personale i resepsjonen fortalte at dette skulle de få til, men vi måtte bare gi dem noen dager.
Leilighetene var fantastisk flotte, og ikke minst rene. Det var småsnacks på bordet og drikke i kjøleskapet. Dette hotellet har og putemeny hvor vi kunne velge og vrake de putene vi ville. Vi hadde kun bestilt frokost, og frokosten var kjempeflott. Det var alt en kunne ønske seg.
Uteområdet var utrolig rent og pent. Det var absolutt nok solsenger, og disse var godt plassert rundt alle bassengene. Bassengene ja....utrolig flotte bassenger. Et babybasseng med solseil over. Et basseng for de litt større, og et stort og godt basseng til de største. Bassengene var veldig godt merket med både høyde, avsatser og trapper. Selvfølgelig oppvarmet alle sammen. De ansatte på hotellet holdt bassengene og bassengområdet utrolig rent og pent. Det eneste vi savnet var en eller to bossbøtter på bassengområdet så vi hadde kunnet kaste bosset med en gang.
Etter noen dager fikk min mann og jeg byttet rom slik at vi fikk bo ved siden av hverandre. Utrolig flott!
Da vi plutselig fikk overraskelsesbesøk fra datter nr. 2 var ikke det noe vanskelig overhodet. Vi fikk gitt beskjed til hotellet og reiseselskapet om dette, og fikk innregistrert datter nr. 2.

Barnebarnet på 5 år var fast inventar på kveldsshowet, og han ble for første gang i sitt liv «starstruck» på underholdningsteamet. Han avsluttet hver kveld med kommentaren «dette er den besteste dagen som jeg aldri har hatt før».
Vi prøvde både restauranten og buffeen et par ganger. Utrolig god mat!
Vi er utrolig godt fornøyd med besøket på dette hotellet, og ikke minst personalet. Alle var utrolig hyggelige og smilende, alle ifra stuepikene til hotelldirektøren. Til og med han som vasket vinduene.
Dette var et hotell til å trives på.

Dato for oppholdet: september 2018
2  Takk, j0nne0
Thomas_Cook_ES, Public Relations Manager på Sunwing Arguineguin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2018

Hej Jonne, så dejlige kommentarer og i dag er sidste dag vores show team optræder for denne sæson, så det var en rigtig dejlig hilsen til dem, som afslutning på sæson 2018.

Vi er glade for at det gik at løse med rumsbytte, til kan til tider være vanskeligt og et kæmpe puslespil der skal gå op.

Tusinde tak for din bedømmelse, det glæder os at vide at du har haft en dejlig ferie hos os, varmt velkommen tilbage til os på Sunwing Alcudia Beach, My Olsen

Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Et flott hotell med alle fasiliteter! Rent og pent overalt, nydelig mat og hyggelige ansatte. Vi hadde all inclusive, og det kan anbefales. Masse aktiviteter for barn og tenåringer som var midt i blinken!
Eneste minus er at det er et stykke til en god strand.

Takk, Vibeke W
Thomas_Cook_ES, Public Relations Manager på Sunwing Arguineguin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. oktober 2018

Hej Vibeke, tusinde tak for dine venlige ord, det glæder os at vide at du har haft en dejlig ferie hos os.
Varmt velkommen tilbage til os på Sunwing Arguineguin Seafront, My Olsen

Anmeldt 7. oktober 2018

Kjempeflott familiehotell. Vi er en familie på 5, hvorav 3 barn. Minstemann på 3 storkoste seg med Lollo og Bernie. Vi hadde all-inclusive. Buffetrestauranten var bra. Fin variasjon, og smakfull mat. Lett å finne bord. God plass rundt bassengområdene. Rent og pent over alt. Blide og hyggelige ansatte. Stranden ved hotellet er dårlig, men ca 5 minutters gåtur mot vest er det fin sandstrand.

Dette er et hotell vi absolutt kan reise tilbake til.

1  Takk, 614olea

Hej Ole, tusinde tak for din bedømmelse, det glæder os at vide at du har haft en dejlig ferie hos os, Lollo & Bernie hilser en masse.
Varmt velkommen tilbage til os på Sunwing Arguineguin Seafront, My Olsen

Anmeldt 7. oktober 2018

VI bestilte tur til Gran Canaria og dette hotellet i januar. Jeg sendte inn ønske om etasjeplassering, og fikk bekreftet at dette var notert. Siden vi var tidlig ute, var jeg sikker på å få den plasseringen jeg ønsket. Da vi ankom hotellet fikk vi rom på et av de nederste etasjene i midten av hotellet, der det nesten ikke var havutsikt i det hele tatt. Jeg prøvde å forklare at jeg hadde sendt inn ønske og at dette var registrert, men dessverre var det ingenting de kunne gjøre. Alt var booket og det var ingen mulighet for å bytte rom. Jeg kontaktet Ving, som sa at dessverre er det ikke slik at du får ønsket sitt. Det hadde med dato for ankomst og avreise og hva som var ledig å gjøre. Det er forståelig, men når de har 7 av den romtypen på etasjen vi ønsket, da syns jeg det var veldig merkelig at ikke de fikk til noen av disse rommene når vi bestilte så god tid i forveien. Jeg prøvde å oppgradere, men det var heller ikke mulig. For meg så ble mye av oppholdet ødelagt på grunn av dette og jeg kommer aldri til å bestille via Ving igjen. Men om du ikke har noe spesielt ønske for rom, er hotellet ellers greit med god mat og mange aktiviteter for barn.

Romtips: Du kan bare glemme å velge rom, Ving bryr seg ikke.
Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, Renate H

Hej Renate, tak for at give dig tid til at skrive din feed-back vedr dit ophold, det er vigtigt for os at få disse kommentarer med henblik på forbedringer. Vi er kede af at høre at dit ønskemål ikke kunne blive opfyldt, men det er desværre kun et ønskemål og ikke noget vi kan garanterer. Der kan være flere faktorer der spiller ind, som gør at det ikke har været muligt. Vi forsøger altid at gøre det så godt som muligt.

Vi håber du vil give Ving en chance mere.

Mange hilsner fra Sunwing Arguineguin Seafront, My Olsen

Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Dette er et sted for småbarnsfamilier, dyrt men barna digger det. Fin utsikt fra de fleste rom, og rent og pent. Det er mye ting som skjer for de minste. Pluss for badevakt og Lollo og Bernie. Mideum mat (som gjelder store deler av øya) og lang ventetid.

Takk, Foodie-oslo79
Thomas_Cook_ES, Public Relations Manager på Sunwing Arguineguin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. oktober 2018

Hej, tak for at give dig tid til at skrive din feed-back vedr dit ophold, det er vigtigt for os at få disse kommentarer med henblik på forbedringer. Det glæder os at vide at I har haft en god ferie hos os, varmt velkommen tilbage til Sunwing Arguineguin Seafront, My Olsen