jhimle
Hønefoss, Norge
Anmeldelse av Sunwing Arguineguin
5,0 av 5 boblerAnmeldt 4. feb. 2019
Dato for oppholdet: januar 2019
Thomas_Cook_ES, Public Relations ManagerSunwing Arguineguin, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 7. feb. 2019
Hej, tusinde tak for dine fine ord, det glæder os at vide at I har haft en god ferie hos os, mange tak for at give dig tid til at dele din oplevelse. Det glæder os at I synes om vores udvalg af glutenfri mad, noget vi sætter en stor ære I at kunne hjælpe vores gæster med, som er intolerante/allergiske mod gluten.

Varmt velkommen tilbage til Sunwing Arguineguin Seafront, My Olsen
Bli belønnet med One Key
  • Expedia.com
1.5 km fra Sunwing Arguineguin
Ved stranden
Vistas desde solarium y alrededores
    0.5 km fra Sunwing Arguineguin
    • Priceline
    1.9 km fra Sunwing Arguineguin
    Se flere hoteller i Arguineguin
    Anmeldt 24. desember 2018 via mobile enheter

Meget bra hotell, ikke midt i byen, men heller her enn midt i Puerto Rico eller lignende.
    Feiret jul her, flott underholdning på hotellet. Nok bassenger å velge mellom, kort vei til byen Arguineguin.
    Flotte tur/joggeløyper i nærheten, rett utenfor hotellet.

Hadde ikke buffeten her, men god mat øp8 Miguels Kitchen. Litt dyrt, også på mini marketen. Men én kort gå tur til Mercadoen....

Dato for oppholdet: desember 2018
    Takk, Kaamyran
    Thomas_Cook_ES, Public Relations Manager på Sunwing Arguineguin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. desember 2018

Hej, tusinde tak for din bedømmelse, og fordi du valgte vores hotel for din ferie. Det glæder os at vide at du har haft en dejlig ferie og en god jul hos os, varmt velkommen tilbage til

Sunwing Arguineguin Seafront, My Olsen

Anmeldt 27. november 2018 via mobile enheter

Flott hotell, familiehotell, men passer like godt for alle. Det var rent omkring oss og hyggelig personal. God mat og drikke. Flott rom. Anbefales👍 Kort vei til puerto rico, visst man ønsker det. Ca 5 min med drosje

Dato for oppholdet: november 2018
    Takk, torill n
    Thomas_Cook_ES, Public Relations Manager på Sunwing Arguineguin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2018

Hej Torill, tusinde tak for dine venlige ord, det glæder os at vide at du har haft en dejlig ferie hos os, varmt velkommen tilbage til Sunwing Arguineguin Seafront, My Olsen

Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

Min mann og meg reiste hit sammen med min datter og barnebarn på 5. Når vi bestilte ba vi om å få leiligheter ved siden av hverandre. Jeg sendte også mail direkte til hotellet om dette ønske. Når vi ankom hotellet fikk vi ikke dette, men vi spurte igjen i resepsjonen. Utrolig hyggelig personale i resepsjonen fortalte at dette skulle de få til, men vi måtte bare gi dem noen dager.
    Leilighetene var fantastisk flotte, og ikke minst rene. Det var småsnacks på bordet og drikke i kjøleskapet. Dette hotellet har og putemeny hvor vi kunne velge og vrake de putene vi ville. Vi hadde kun bestilt frokost, og frokosten var kjempeflott. Det var alt en kunne ønske seg.
    Uteområdet var utrolig rent og pent. Det var absolutt nok solsenger, og disse var godt plassert rundt alle bassengene. Bassengene ja....utrolig flotte bassenger. Et babybasseng med solseil over. Et basseng for de litt større, og et stort og godt basseng til de største. Bassengene var veldig godt merket med både høyde, avsatser og trapper. Selvfølgelig oppvarmet alle sammen. De ansatte på hotellet holdt bassengene og bassengområdet utrolig rent og pent. Det eneste vi savnet var en eller to bossbøtter på bassengområdet så vi hadde kunnet kaste bosset med en gang.
    Etter noen dager fikk min mann og jeg byttet rom slik at vi fikk bo ved siden av hverandre. Utrolig flott!
    Da vi plutselig fikk overraskelsesbesøk fra datter nr. 2 var ikke det noe vanskelig overhodet. Vi fikk gitt beskjed til hotellet og reiseselskapet om dette, og fikk innregistrert datter nr. 2.

Barnebarnet på 5 år var fast inventar på kveldsshowet, og han ble for første gang i sitt liv «starstruck» på underholdningsteamet. Han avsluttet hver kveld med kommentaren «dette er den besteste dagen som jeg aldri har hatt før».
    Vi prøvde både restauranten og buffeen et par ganger. Utrolig god mat!
    Vi er utrolig godt fornøyd med besøket på dette hotellet, og ikke minst personalet. Alle var utrolig hyggelige og smilende, alle ifra stuepikene til hotelldirektøren. Til og med han som vasket vinduene.
    Dette var et hotell til å trives på.

Dato for oppholdet: september 2018
    2  Takk, j0nne0
    Thomas_Cook_ES, Public Relations Manager på Sunwing Arguineguin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2018

Hej Jonne, så dejlige kommentarer og i dag er sidste dag vores show team optræder for denne sæson, så det var en rigtig dejlig hilsen til dem, som afslutning på sæson 2018.

Vi er glade for at det gik at løse med rumsbytte, til kan til tider være vanskeligt og et kæmpe puslespil der skal gå op.

Tusinde tak for din bedømmelse, det glæder os at vide at du har haft en dejlig ferie hos os, varmt velkommen tilbage til os på Sunwing Alcudia Beach, My Olsen

Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Et flott hotell med alle fasiliteter! Rent og pent overalt, nydelig mat og hyggelige ansatte. Vi hadde all inclusive, og det kan anbefales. Masse aktiviteter for barn og tenåringer som var midt i blinken!
    Eneste minus er at det er et stykke til en god strand.

Dato for oppholdet: oktober 2018
    Takk, Vibeke W
    Thomas_Cook_ES, Public Relations Manager på Sunwing Arguineguin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. oktober 2018

Hej Vibeke, tusinde tak for dine venlige ord, det glæder os at vide at du har haft en dejlig ferie hos os.
    Varmt velkommen tilbage til os på Sunwing Arguineguin Seafront, My Olsen

Anmeldt 7. oktober 2018

Kjempeflott familiehotell. Vi er en familie på 5, hvorav 3 barn. Minstemann på 3 storkoste seg med Lollo og Bernie. Vi hadde all-inclusive. Buffetrestauranten var bra. Fin variasjon, og smakfull mat. Lett å finne bord. God plass rundt bassengområdene. Rent og pent over alt. Blide og hyggelige ansatte. Stranden ved hotellet er dårlig, men ca 5 minutters gåtur mot vest er det fin sandstrand.

Dette er et hotell vi absolutt kan reise tilbake til.

Dato for oppholdet: oktober 2018
    1  Takk, 614olea

Hej Ole, tusinde tak for din bedømmelse, det glæder os at vide at du har haft en dejlig ferie hos os, Lollo & Bernie hilser en masse.
    Varmt velkommen tilbage til os på Sunwing Arguineguin Seafront, My Olsen