“Et raskt tapas måltid”
Anmeldelse av Restaurante los Antonios

Restaurante los Antonios
Vurdert som nr. 58 av 95 Restauranter i Arguineguin
Anmeldt 28. november 2018

Dette er en restaurant som serverer bra standard tapas retter for et raskt måltid. Ikke et sted der du sitter og nyter dagen. Servicen er varierende

Takk, Tore Ivar S

Anmeldt 6. januar 2018

Restauranten ligger fint til ved havet - med utsikt mot Anfi - anlegget.
Det var rikelige porsjoner med mat. Men det var litt lett blanding med tapas'ene.
Det er vanlig at en tapas inneholder en ting - her var det blitt blandet noe sammen.
Prisene var også noe høyere enn forventet.

Dato for besøk: januar 2018
1  Takk, Svein G
Anmeldt 21. desember 2017 via mobile enheter

Tok turen innom for en liten forfriskning i form av drikke. Bestilte drikke først uten å se på meny. Så i ettertid at ting fint koster fort det dobbelte av matretter enn feks på Ancora senteret. Så vi stoppet her for litt drikke men bare for enkle matretter var de priset svært høyt. Flott utsikt men høye priser å betale for plasseringen.

Dato for besøk: desember 2017
1  Takk, Stian B
Anmeldt 11. desember 2017 via mobile enheter

God mat,hyggelig betjening. Meget trivelig plass. Litt dyrt,men du får det du betaler for. Du får dessuten meget store porsjoner med mat. Og de spanderte ei flaske likør på oss etter maten også

Dato for besøk: desember 2017
1  Takk, JOA1892
Anmeldt 28. november 2017

Dette er et uformelt sted med bra mat. . Hyggelig betjening som er imøtekommende og blide.
Jeg anbefaler deres Tapas.

Dato for besøk: november 2017
1  Takk, Tore Ivar S

Reisende som så på Restaurante los Antonios, så også på

Arguineguin, Mogan

Har du vært i Restaurante los Antonios? Del dine erfaringer!