“Ikke som tidligere”

Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Bestilte 3 retter, den ene var papas arrugadas. Dvs det var det ikke, bløtkokte og ikke gode.

Osten og blekksprut var godt, men vi er skuffet over den synkende kvaliteten. Kan det ga noe med økende etterspørsel og utvidet åpningstid?

Takk, 117arildd

Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

Droppa inn her for lunsj, mange gjestar. Lite koseleg, men fin utsikt over havet.
Maten var dårleg, lite delikat tillaga.

1  Takk, Kari V
Anmeldt 22. mai 2018 via mobile enheter

Vært flere ganger å spist lunsj her. Kan velge mellom mange ulike småretter. Vi har vært veldig fornøyd med det vi har spist. En må ta stedet som det er, det er et populært sted for lokalbefolkningen og god stemning.

Dato for besøk: mai 2018
2  Takk, bjornta
Anmeldt 14. mars 2018 via mobile enheter

El Boya ligger litt avsittes til, men er så absolutt verdt et besøk.
Besøk resturanten før kl.13.00 for lunsj, senere er det fullt. Her får du kun skjømat, men kun superfrisk sjømat. Svært mange retter til en pris av 5€ pr. stk. For 2 pers., start med 2 til 3 retter, du kan alltids fylle på med nye. Lokalet er enkelt, men ligger flott til ved sjøkanten. Hyggelig betjening men litt stresset. Maten kom svært raskt på bordet. Vi drakk øl og vin til maten men regningen ble på kun €35 pr. par. Ett flott alternativ.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, kurtm609
Anmeldt 5. februar 2018 via mobile enheter

Kjørte feil å kom tilfeldig forbi denne plassen. Serverer tapaslignende sjømat retter, bestilte tunfisksalat mojiopoteter å fritert fisk. Potetene var god salaten så litt ut som en Flykræsj. Alt var bare slengt på. Den friterte fisken var smakløs å kjedelig. Er du glad i sjømat kan det være at du liker dette stede. Personlig syns vi ikke det var noe spesielt bra.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, galagutt

Reisende som så på El Boya, så også på

Har du vært i El Boya? Del dine erfaringer!