“Ypperlig”

Kjøkken: Skandinavisk, Internasjonalt, Vinbar
God for: Romantisk, Vakker utsikt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Nydelig mat- alle de 5 forskjellige rettene vi smakte på! Flinke kelnere, god service og gode vinkunnskaper. Dyr vin i forhold til resten av konkurrentene, men verdt det!

Takk, 688marite
Anders E, Ägare på Taste Restaurant Gran Canaria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2018

Tack för ett fint omdöme! Vi serverar varor av högre kvalitet och då blir det också självklart lite dyrare. Kul att ni uppskattar vårt koncept och service och att ni rekommenderar oss!

Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

Fantastisk hyggelig betjening og lekker mat.
Fire personer som hygget oss i tre timer med en gastronomisk oplevelse av de sjeldne på Gran Canaria. Etter over 20 år med årlige besøk på øya, er dette en av de bedre kulinariske opplevelser.
Takk til Anders og teamet.

Takk, Martin E
Anders E, Ägare på Taste Restaurant Gran Canaria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. november 2018

Det är vi som tackar! Så kul att ni uppskattar det vi gör och att ni ger oss så bra betyg!!
Vi hoppas att vi får se er här snart igen!

Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

Svært bra ! Nydelig mat god service ! Bra lunsjmeny. Fisketaco var veldig bra ! Masse smaker. Kan anbefales !

Takk, Arne H

Tack!
Vad kul att ni uppskattade vårt koncept och smaker!
Hoppas vi ses igen!

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Helt fantastisk mat, delte 6 småretter og 2 mellomretter med min kone. Begge ble meget imponert, god drikke som ble anbefalt til maten. Bra atmosfære med utrolig hyggelig og kunnskapsrik betjening. En flott opplevelse, bare synd vi ikke rakk å prøve desserten siden den lille i vogna våknet og ikke ville sove igjen. Kommer garantert tilbake. Gleder meg til neste gang

Takk, Kimmo86

Tack! Vi är så glada att ni uppskattade vår restaurant!
Vi får hoppas att den lille sover längre nästa gång :-)
Vi ser fram mot nästa gång

Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg booket bord i forveien da jeg fant ut at det var Arguineguins beste restaurant i følge tripadvisor, men hadde vel ikke trengt det. Bord til 20.00 og vi var de først til å ankomme. Plasseringen og utseende av restauranten skulle ikke tilsi at det var den beste, men skinnet kan bedra. Jeg bestilte 6 retters med vinpakke etter en liten samtale med kelneren, 45 € for 6 småretter og 36€ for den eksklusive vinpakken. Måltidene er tilpasset sesongen og sikkert derfor varierende. De to første rettene bestående av en tunfisktartar og en fisketaco var helt slående og gav mine smaksløker en fantastisk reise. Dessverre så skuffet rett 3 og 4 meg veldig og man føler at kokken ikke følger opp nivået. Om dette har med kostnader eller hva det måtte være aner jeg ikke. Rett nummer 5 bestående av biff varierer fra meget overkrydret til helt perfekt, mens rett nummer 6 igjen er en smaksbombe... her i Arguineguin er det trolig den beste restauranten og de ansatte er meget hyggelige og kunnskapsrike. Men sånn på verdensbasis er det langt igjen til toppen. Takk for en fin kveld.

1  Takk, danjoakimn

Reisende som så på Taste Restaurant Gran Canaria, så også på

Har du vært i Taste Restaurant Gran Canaria? Del dine erfaringer!