“Fantastisk mat”

Kjøkken: Skandinavisk, Internasjonalt, Vinbar
God for: Vakker utsikt, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Har vært på denne restauranten to ganger. En gang for to år siden og en gang i går. Vært fantastisk mat begge ganger. Eneste jeg har å trekke er at det tok veldig lang tid å få rett nr. 2. Bortsett fra det er dette en fantastisk matopplevelse, og en blir introdusert for spennende og nye smaker.

Dato for besøk: september 2019
Takk, AC_Johnsen
Anders E, Ägare på Taste Meson Arguineguin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 uker siden

Tack för ditt omdöme!
Jag är ledsen om det blivit något fel vid beställningen eller serveringen.
Vi skall se över våra rutiner för att undvika att det händer igen!
Tack för att du gör oss uppmärksamma på det.
Hoppas att vi får se dig här snart igen!

Anmeldt 3 uker siden

Er man ute etter en mat og vin opplevelse av de sjeldne, er Taste Meson i Arguineguin det rette stedet.
Be servitøren og sette sammen x antall retter, med vin pakke til, så vil smaksløkene bade i glede.
Raske og oppmerksomme servitører. Bare og bestille bord.

Dato for besøk: september 2019
Takk, C5326VUthomasl

Tack för fina ord!
vi är så glada över att ni alltid kommer till oss och att ni gillar det vi gör!
Hoppas vi ses snart igen!

Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Fantastisk mat og vin og veldig hyggelig og serviceminded personale. Anbefales på det varmestehvis man ønsker en annerledes opplevelse med mange gode smaker.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Ingerchr1
Anders E, Owner på Taste Meson Arguineguin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 uker siden

Takk!
Kul att ni tycker om vad vi gör och att ni rekommenderar oss!
Hoppas vi ses snart igen!

Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter

Noe bedre utførelse på maten skal du lete lenge etter.
Ekstremt mange utsøkte retter.
Rettene er små og dyre i forhold til andre i området , men dette er en opplevelse som ingen andre jeg kjenner til klarer.
Hadde de senket prisen litt, Så hadde de fått full pott.

Dato for besøk: mai 2019
1  Takk, mortenj350
Anders E, Ägare på Taste Meson Arguineguin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2019

Tack för fina ord!
Jag hade gärna sänkt priset men antingen kommer vi inte att överleva då eller så får vi sänka kvalitén. Jag känner inte att jag vill göra något av det. Då vi gör detta av passion
Skall jag vara helt ärlig tycker jag att vår mat och service är värd vad den kostar och man glömmer ofta att en stor del av notan är vin eller annan dryck. Vi serverar kvalitetsviner på glas och även då vi har lite billigare viner också, förtärs ofta det som rekommenderas till maträtterna och vi rekommenderar det som passar bra till maten och det är inte alltid det billigaste men inte heller det dyraste. Drar vi av drycken så hamnar en snittnota på ca 32€ för 3-4 smårätter som motsvarar en huvudrätt och med den kvalitén på råvaror, tillagning och service tror jag att det är svårt att få det billigare oavsett vart man är i världen. Det är svårt att få ihop ekvationen 450 viner på glas, högkvalitativa råvaror tillagade av ytterst professionella kockar och troligtvis nästan dubbelt så många anställda än ”normalt” på en restaurang i vår storlek med ett lågt pris
Det viktigaste är dock att ni var nöjda och är jätteglada över era fina ord!
Hoppas vi ses igen!

Anmeldt 2. august 2019

Spennende og god mat. Topp service fra servitørene som gledelig forteller utdypende om hva som er på menyen. Anbefales på det varmeste vi spiste på kvelden å fikk en nydelig solnedgang på kjøpet.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Ingeborg S
Anders E, Ägare på Taste Meson Arguineguin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2019

Tack för era fina ord!

Reisende som så på Taste Meson Arguineguin, så også på

Har du vært i Taste Meson Arguineguin? Del dine erfaringer!