“En fantastisk kveld”

Kjøkken: Skandinavisk, Internasjonalt, Vinbar
God for: Romantisk, Vakker utsikt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 10. august 2021

Vi giftet oss i Den norske Sjømannskirken i Arguineguin og venner av oss anbefalte oss å ha bryllupsmiddagen på Taste Mesón. Dette var en veldig god anbefaling! Vi fikk en fantastisk middag med flere mindre retter og dessert, og med viner som passet til rettene. Veldig god service og en nydelig utsikt over havet mens solen gikk ned. Anbefales på det sterkeste!

Takk, jfg172
Anders E, Ägare på Restaurant Taste Gran Canaria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2021

Tack för ert besök och för er fina recension! Vi blir väldigt stolta över att vi fick servera er på er bröllopsdag! Vi önskar er all lycka och vi hoppas att vi får se er här igen!

Anmeldt 10. mars 2021 via mobile enheter

Fantastisk god hamburger og ikke minst Champagne Sangria God service og hyggelig servitør. Kommer tilbake

Dato for besøk: februar 2021
Takk, mariannek267
Anders E, Ägare på Restaurant Taste Gran Canaria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. mars 2021

Tack för ert besök och era fina ord! Kul att ni uppskattar vår mat vi serverar på lunchen! Champagne ör alltid rätt eller hur ! Hoppas att vi ses snart igen!

Anmeldt 10. oktober 2020 via mobile enheter

Veldig god mat. Utrolig bra service. Delikate småretter. Vi skal ned 18 november og gleder oss til god mat på Taste Mason.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, flott2015
Taste-meson, Ägare på Restaurant Taste Gran Canaria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. oktober 2020

Tack för era fina ord! De värmer i dessa tuffa tider! Vi ser fram mot att ses i november!

Anmeldt 10. august 2020

Kan anbefale dette stedet på det sterkeste. Vi har hatt mange besøk der, både lunsj og middag. Feiret bursdager og nyttårsaften. Alltid meget vellykket

Dato for besøk: mars 2020
Takk, KarianneL28
Taste-meson, Ägare på Restaurant Taste Gran Canaria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2020

TACK! VI är så glada att ni alltid kommer till oss och att ni dessutom rekommenderar oss för era gäster på er fantastiska semesteranläggning! Vi ser fram mot nästa gång och är väldigt nyfikna på ert nya projekt!

Anmeldt 6. mars 2020 via mobile enheter

Det kunne ha vært mer smakfullt. Jeg tror kokkene må utfordre seg selv. Jeg er ikke imponert. Tunfisk med papaya og vinagrett Jeg var på nippet til å spørre om litt vinagrett da denne retten ble vanskelig å spise. Litt lite krydret mat og veldig skuffende alternativ alkoholfritt drikke. Tilbud om en alkoholfri vin, som ikke er god, og jeg ba om eplesaft. Den ble et bitteliten flaske laget av konsentrat. Ikke bra! Noen tror kanskje at maten er veldig fin så lenge den er dyr.

Dato for besøk: mars 2020
Takk, Matliker
Taste-meson, Owner på Restaurant Taste Gran Canaria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. mars 2020

Vad tråkigt att du inte vart nöjd med dit besök hos oss. Jag blir också förvånad när du säger att det inte smakade så mycket?! Vi är kända för raka motsatsen..All vår mat tillagas av välutbildade kockar av råvaror av högsta kvalitet. Självklart kan det blivit något fel på din rätt då även den bästa kan göra misstag då det är människor vi jobbar med och hade önskat att du sade till på plats så att vi kunde rätta till det då alternativt erbjuda dig en annan rött istället! Jag vet inte vad du förväntade dig för alkoholfritt alternativ. Vi är en vinrestaurang med mer än 400 viner på glas men givetvis har vi alkoholfria alternativ i form av öl, vin, cava, läsk, juice etc. Alkoholfria viner är väldigt svårt att hitta här och jag vet inte vart häromkring du hittar mer alkoholfria viner? Dessutom är det ett välkänt problem med att viner utan alkohol inte smakar särskilt bra. När det gäller juicen vet jag inte om du förväntar dig att vi skulle pressa egen äpplejuice!? Det är väl inga restauranger här som gör det? Givetvis tråkigt att du inte blev nöjd men Jag tror helt enkelt att vi inte är rätt val av restaurang för er.

Reisende som så på Restaurant Taste Gran Canaria, så også på

Har du vært i Restaurant Taste Gran Canaria? Del dine erfaringer!