“En fryd for smaksløkene”

Restaurant Taste Gran Canaria
Bestill bord
Vurdert som nr. 5 av 93 Restauranter i Arguineguin
Kjøkken: Skandinavisk, Internasjonalt, Vinbar
God for: Vakker utsikt, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Dette er en av våre favorittrestauranter når vi er på GC. Denne gangen overgikk flere av våre tidligere besøk (som alle har vært bra). Maten var aldeles utsøkt, og vin-paringen var perfekt. Det er en fryd for smaksløkene å spise her. Et måltid her skal du kose deg med lenge og nyte hver bit! Anbefaler på det sterkeste å prøve fiske-taco og soppkroketter. Vi hadde også nydelig grillet fisk og oksekjaker til hovedrett. Vi kommer definitivt tilbake :-)

1  Takk, Annette E
Anders E, Owner på Restaurant Taste Gran Canaria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2021

Tack för att ni recenserar oss! Vi är väldigt glada och tacksamma över era fina ord! Det glädjer oss också att ni tycker att vi håller vår höga kvalitet. För oss är kontinuitet viktigt! Tack för besöket och vi ser fram mot nästa gång!

Anmeldt 10. august 2021

Vi giftet oss i Den norske Sjømannskirken i Arguineguin og venner av oss anbefalte oss å ha bryllupsmiddagen på Taste Mesón. Dette var en veldig god anbefaling! Vi fikk en fantastisk middag med flere mindre retter og dessert, og med viner som passet til rettene. Veldig god service og en nydelig utsikt over havet mens solen gikk ned. Anbefales på det sterkeste!

Takk, jfg172
Anders E, Ägare på Restaurant Taste Gran Canaria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2021

Tack för ert besök och för er fina recension! Vi blir väldigt stolta över att vi fick servera er på er bröllopsdag! Vi önskar er all lycka och vi hoppas att vi får se er här igen!

Anmeldt 10. mars 2021 via mobile enheter

Fantastisk god hamburger og ikke minst Champagne Sangria God service og hyggelig servitør. Kommer tilbake

Dato for besøk: februar 2021
Takk, mariannek267
Anders E, Ägare på Restaurant Taste Gran Canaria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. mars 2021

Tack för ert besök och era fina ord! Kul att ni uppskattar vår mat vi serverar på lunchen! Champagne ör alltid rätt eller hur ! Hoppas att vi ses snart igen!

Anmeldt 10. oktober 2020 via mobile enheter

Veldig god mat. Utrolig bra service. Delikate småretter. Vi skal ned 18 november og gleder oss til god mat på Taste Mason.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, flott2015
Taste-meson, Ägare på Restaurant Taste Gran Canaria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. oktober 2020

Tack för era fina ord! De värmer i dessa tuffa tider! Vi ser fram mot att ses i november!

Anmeldt 10. august 2020

Kan anbefale dette stedet på det sterkeste. Vi har hatt mange besøk der, både lunsj og middag. Feiret bursdager og nyttårsaften. Alltid meget vellykket

Dato for besøk: mars 2020
Takk, KarianneL28
Taste-meson, Ägare på Restaurant Taste Gran Canaria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2020

TACK! VI är så glada att ni alltid kommer till oss och att ni dessutom rekommenderar oss för era gäster på er fantastiska semesteranläggning! Vi ser fram mot nästa gång och är väldigt nyfikna på ert nya projekt!

Reisende som så på Restaurant Taste Gran Canaria, så også på

Har du vært i Restaurant Taste Gran Canaria? Del dine erfaringer!