“Fantastico”
Anmeldelse av Palacio Chino

Palacio Chino
Vurdert som nr. 2 av 95 Restauranter i Arguineguin
Anmeldt 19. desember 2018 via mobile enheter

Nyyyydelig mat. Skikkelig bra Kina mat. Bestilte canton meny for 2 - den kan anbefales. Kostet nesten ingenting

Takk, thommym2015

Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

Anbefales på det varmeste! Prøv vårruller, reker i olje, eller noe annet. Mye godt og personlig service.

Takk, 381egilb
Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

veldig hyggelig og god mat! Super god denne kylling i karri! mye mat og god pris i forhold til alt du får å spise andre dag på rad vi er her kommer tilbake. anbefales

1  Takk, 826andr_t
Anmeldt 24. august 2018 via mobile enheter

Veldig god mat .
kjempe Hyggelig folk.
Vår rullen og kyllingkarrien er den beste, jeg har smakt noen gang!

Dato for besøk: august 2018
Takk, Jørgen K
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Vil du ha god og billig kinamat, så gå for denne!
And i appelsinsaus og grillet kalvekjøtt smakte veldig bra.
Barnemeny med kyllingkebab og pommes frites falt i smak.
Vi pleier ikke å gå på kinarestaurant når vi er på ferie, men gjorde det i dag, noe vi ikke angrer på.
Styr unna buffeter her og der og gå for denne!
2 middag til voksne, 1 barnemeny og en «tilpasset» barnemeny med ris og grønnsaker, 2 store øl og 2 små brus kom på 400 kr.
Anbefales!

Dato for besøk: august 2018
Takk, fluanel

Reisende som så på Palacio Chino, så også på

Har du vært i Palacio Chino? Del dine erfaringer!