“Veldig god mat og service!”
Anmeldelse av Palacio Chino

Palacio Chino
Vurdert som nr. 2 av 95 Restauranter i Arguineguin
Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

Servitørene er serviceinnstilte, det er sinnsykt god mat til svært rimelig pris! Lokalet er fint og har kinesisk sjarm. Anbefales sterkt!

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, J3882EQkarls

Anmeldt 19. desember 2018 via mobile enheter

Nyyyydelig mat. Skikkelig bra Kina mat. Bestilte canton meny for 2 - den kan anbefales. Kostet nesten ingenting

Takk, thommym2015
Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

Anbefales på det varmeste! Prøv vårruller, reker i olje, eller noe annet. Mye godt og personlig service.

Takk, 381egilb
Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

veldig hyggelig og god mat! Super god denne kylling i karri! mye mat og god pris i forhold til alt du får å spise andre dag på rad vi er her kommer tilbake. anbefales

1  Takk, 826andr_t
Anmeldt 24. august 2018 via mobile enheter

Veldig god mat .
kjempe Hyggelig folk.
Vår rullen og kyllingkarrien er den beste, jeg har smakt noen gang!

Dato for besøk: august 2018
Takk, Jørgen K

Reisende som så på Palacio Chino, så også på

Har du vært i Palacio Chino? Del dine erfaringer!