“Veldig formøyd”

Palacio Chino
Få mat levert
Vurdert som nr. 2 av 92 Restauranter i Arguineguin
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

En opplevelse av de sjeldne.
Anbefales å prøve av alle som er i området.
Du blir garantert fornøyd.
Vi prøvde spesialiteter som lam,and og kinesisk biff og var alle fornøyde

1  Takk, Connector37912577325

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Her får man deilig kinamat til en rimelig penge.
Friske og gode grønnsaker. + for å ha temperert rødvinHyggelig vertskap (mann og kone) som skaper veldig god stemning, særlig fine med barna.
Denne restauranten ligger ned mot vannet, i nærheten av badekulpen.
Lokalene er rene og pene.
Vi har vært her flere ganger gjennom flere år og er like fornøyde hver gang, Vi kommer tilbake!

Takk, fluanel
Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Mye god mat og service for pengene. I tillegg til meget god service, var det litt improvisert underholdning som barna satte stor pris på. Vi kommer sikkert tilbake.

Takk, Egil F
Anmeldt 3. mars 2020 via mobile enheter

God mat og veldig billig for mengden, mye for pengene, eneste plassen vi dro flere ganger til. Veldig bra service.

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, Mareno H
Anmeldt 29. februar 2020

Mye og god kinamat for en billig pris. Nesten alltid fullt. Og verdens hyggeligste og raske .betjening

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, ellencL1763RF

Reisende som så på Palacio Chino, så også på

Har du vært i Palacio Chino? Del dine erfaringer!