“Middag”
Anmeldelse av La Posada Tex-Mex

La Posada Tex-Mex
Vurdert som nr. 81 av 95 Restauranter i Arguineguin
Anmeldt 31. januar 2019 via mobile enheter

Vi var 1 par ute for å spise en god middag. Valget falt på denne restauranten. Vi bestilte cowboybiff med bearnisesaus for to. Biffen kom på rykende varm panne. Selve biffen var god men når den blir servert sammen med ihelkokte grønnsaker så er det ikke bra. Vi kommer ikke til å bestille denne retten flere ganger.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 223ingunn_

Anmeldt 18. september 2018 via mobile enheter

Vi ble godt mottatt og fikk enestående service av to servitører, alt ettersom hvem av dem som var nærmest.
To kvelder på rad pluss en lunsj og utrolig god mat der vi bestilte forskjellige retter og delte mellom oss.
Den beste matopplevelse vi har fått på lenge!
Vet ikke hva som har skjedd siden det er så mange dårlige anmeldelser, men vår opplevelse var bare helt fantastisk.
For eks, den første kvelden da jeg fikk en tom talerk før maten, fikk jeg øye på et lite fnugg på tallerken... jeg tenkte ikke å bry meg med dette, men servitøren hadde allerede sett det og kom med ny tallerk og byttet uten et ord. Da vi var ferdige å spise et utrolig godt måltid, kom han med tannpirkere til oss. Det jeg vil frem til her, er at de legger merke til små og viktige detaljer.

Veldig fornøyd fra begynnelse til slutt.

1  Takk, Håkon K
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Hyggelig betjening og godt utvalg. God mat og mulighet for takeout.

Veldig effektive. Fikk maten veldig raskt.

Takk, 224kristianm
Anmeldt 12. september 2018 via mobile enheter

OK strand-lunsj, men dyrt iforhold til hva du får.
Vi var her 2 ganger fordi restauranten la rett med stranden.
Alt i alt, hel greit.

Takk, Ask H
Anmeldt 5. september 2018 via mobile enheter

Familien spise forskjellige retter. Ok mat, men salaten til fisken var ikke noe å skryte av. Hvitløksbrødet var lite, overpriset og smakte ikke hvitløk. Pluss for velfylte ølglass over halvliter merke.

Takk, Dag1959

Reisende som så på La Posada Tex-Mex, så også på

Patalavaca, Gran Canaria

Patalavaca, Gran Canaria

Har du vært i La Posada Tex-Mex? Del dine erfaringer!