“Virkelig god mat, og hyggelig betjening!”
Anmeldelse av La Posada Tex-Mex

La Posada Tex-Mex
Vurdert som nr. 82 av 92 Restauranter i Arguineguin
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Dette er en restaurant vi besøker hver gang vi er på Anfi. Vi har hatt noen besøk hvor maten kunne vært bedre, men i år var maten virkelig på topp igjen! Fantastisk tex-mex, og kjøtt fra grillen! Du kan selv velge tilbehør til maten, og jeg anbefaler Gran Canaria-poteter og frisk salat til kjøttet, hvis du ikke har veldig lyst på coleslaw og fries. Det er god plass her, du får lett inn barnevogn eller rullestol. Blir ungene lei under måltidet kan de løpe litt rundt utenfor, og du kan ha full kontroll. Kelnerne leverer alltid det lille ekstra, så ungene digger å være her!

Takk, 409ellen_

Anmeldt 29. februar 2020

Besøket på Posada ble denne gang en aften med mye venting. Tidligere besøk har ikke vært på denne måten. Lite fokus på gjestene og noe i kommunikasjon som sviktet.
Restauranten kunne nok med hatt behov for å resettes menyen da mye har preg av masse produksjon. Mye godt finne fortsatt, men blir lengre mellom hver rett.
Rutinepreget produksjon ender skjelven godt.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, Olesol123
Anmeldt 22. februar 2020 via mobile enheter

Fikk bord med en gang og maten kom etter kort tid. Bare synd at maten var helt middels. Helt ok når man er sulten, men hadde forventet mye mer til den prisen. Syns dog betjeningen var hyggelig!

Dato for besøk: februar 2020
Takk, EdwardBi
Anmeldt 27. januar 2020

Her slipper man å vente lenge på maten. Tok ikke mer enn fem minutter fra vi hadde bestilt til alt var servert. Vi bestilte til seks personer. Barna ønsket pizza med skinke, men det var umulig å lage. De klarte rett og slett ikke å legge skinke på toppen av en pizza. Står det ikke på menyen får du det ikke.

Av Tex-mex maten vi bestilte, som etter navnet på plassen skal være deres spesialitet, smakte absolutt alt helt likt, og ingen ble nevneverdig imponert.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, erar86
Anmeldt 9. januar 2020 via mobile enheter

Dårlig service, uhøflige og lite imøtekomme kelnere. Maten var rett og slett elendig . Bestilte en salat med kylling der kyllingen var tørr og smakte grusomt. I salaten var det noen tomater sammen med en dressing . Terningkast 1. Hamburgeren min mann bestilte var den største på menyen men den var delvis rå inni. Dette var en meget dårlig opplevelse . Paret ved siden av oss valgte å gå da kelnerne overså dem.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, beathel2020

Reisende som så på La Posada Tex-Mex, så også på

Patalavaca, Gran Canaria

Patalavaca, Gran Canaria

Har du vært i La Posada Tex-Mex? Del dine erfaringer!