“Komplett opplevelse ”
Anmeldelse av Biffhuset, Arguineguin - STENGT

Biffhuset, Arguineguin
Beskrivelse: Biffhuset har spesialisert seg på Biff av de beste råvarer. Vi serverer også noen Russiske spesialiteter. Vi serverer biff i den størrelsen du ønsker, fra 100 gram til 800 gram. Eier og kokk er utdannet kokk og servitør fra Norge og har 30 års erfaring fra bransjen.
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Tirsdag etter markedsdag og besøk på Viking pub. Da hører det med en en biff på Biffhuset. Rask service og perfekte biffer. Anbefaler restauranten for andre gjester.

1  Takk, Trond P

Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Beste maten vi har smakt etter 4 dager på Gran Canaria. Torsketunger som var nydelige.
Veldig bra biff, anbefales

1  Takk, 304toro
Anmeldt 18. juni 2018

Dette er vår favoritt-restaurant i Arguineguin. Nydelig mat og meget hyggelige atmosfære. Blir alltid godt tatt imot og storkoser oss her

Dato for besøk: mai 2018
Takk, 121post
Anmeldt 18. april 2018 via mobile enheter

Vi hadde litt problemer med å finne frem, men var glad vi ikke ga opp!
Biffhuset er en liten restaurant med en hyggelig atmosfære. Menyen er ypperlig, maten var helt hinsides god - vi valgte pepperbiff. Den var perfekt stekt og smakte som den skulle og mer enn det. Dette er stedet hvis du vil ha en god biff! Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, Kamalt2013
Anmeldt 26. mars 2018 via mobile enheter

Biffhuset i Arguineguin ble anbefalt av venner og hvilken middag vi fikk.
Det er en kunst å steke biff perfekt og det klarte Ove Aase til perfeksjon!
Dette var så utrolig mye bedre enn «turistmaten» man får servert på andre restauranter.

Maten var til de grader perfekt, betjeningen og servicen det samme.

Om du har muligheten så må du ta en tur til Biffhuset!
Det kan være lurt å bestille bord - (+34 602 657 884 - ovease@gmail.com)

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, KDANS