“Herlig matopplevelse og kjempegod service”
Anmeldelse av Biffhuset, Arguineguin - STENGT

Biffhuset, Arguineguin
Beskrivelse: Biffhuset har spesialisert seg på Biff av de beste råvarer. Vi serverer også noen Russiske spesialiteter. Vi serverer biff i den størrelsen du ønsker, fra 100 gram til 800 gram. Eier og kokk er utdannet kokk og servitør fra Norge og har 30 års erfaring fra bransjen.
Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Vi hadde siste kvelden i Arguineguin. Vi bodde på all inclusive, men ville teste hva slags restauranter byen hadde å by på. Vi sjekket TripAdvisor for å finne en god biffrestaurant, og det fant vi! Biffhuset hadde nydelig mat, kjempegod service for både store og små, koselige lokaler, og var alt i alt en meget bra opplevelse. Det var ikke billig, men i mine øyne var det verdt det. Anbefales på det sterkeste!

Takk, xgryx

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Tirsdag etter markedsdag og besøk på Viking pub. Da hører det med en en biff på Biffhuset. Rask service og perfekte biffer. Anbefaler restauranten for andre gjester.

1  Takk, Trond P
Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Beste maten vi har smakt etter 4 dager på Gran Canaria. Torsketunger som var nydelige.
Veldig bra biff, anbefales

1  Takk, 304toro
Anmeldt 18. juni 2018

Dette er vår favoritt-restaurant i Arguineguin. Nydelig mat og meget hyggelige atmosfære. Blir alltid godt tatt imot og storkoser oss her

Dato for besøk: mai 2018
Takk, 121post
Anmeldt 18. april 2018 via mobile enheter

Vi hadde litt problemer med å finne frem, men var glad vi ikke ga opp!
Biffhuset er en liten restaurant med en hyggelig atmosfære. Menyen er ypperlig, maten var helt hinsides god - vi valgte pepperbiff. Den var perfekt stekt og smakte som den skulle og mer enn det. Dette er stedet hvis du vil ha en god biff! Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, Kamalt2013