“Nydelig biff”
Anmeldelse av Biffhuset, Arguineguin - STENGT

Biffhuset, Arguineguin
Beskrivelse: Biffhuset har spesialisert seg på Biff av de beste råvarer. Vi serverer også noen Russiske spesialiteter. Vi serverer biff i den størrelsen du ønsker, fra 100 gram til 800 gram. Eier og kokk er utdannet kokk og servitør fra Norge og har 30 års erfaring fra bransjen.
Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

Liten restaurant med hyggelig atmosfære og hyggelige eiere. Kokken kom ofte ut og sjekket Indrefileten var perfekt stekt. Tilbehøret med Idahopoteter og enkel grønnsaker var delikat på fatet. Ble russisk dessert som smakte godt, noe udefinerbar men god. Kommer gjerne igjen

1  Takk, 444evah

Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Rettene ligger over middels, ligger på 14-23 euro. Men maten var god og hyggelig betjening. Det er lite lokale, så kan bli litt støyete

Takk, heidichristine0
Anmeldt 27. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk god Entrecôte med tilbehør. Opplevelsen starta når ein kom inn døra, god velkomst av innehaverne. Og middagen var berre heilt nydelig. Kan virkelig anbefales.

Takk, reidun_rnehaugh
Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Vi hadde siste kvelden i Arguineguin. Vi bodde på all inclusive, men ville teste hva slags restauranter byen hadde å by på. Vi sjekket TripAdvisor for å finne en god biffrestaurant, og det fant vi! Biffhuset hadde nydelig mat, kjempegod service for både store og små, koselige lokaler, og var alt i alt en meget bra opplevelse. Det var ikke billig, men i mine øyne var det verdt det. Anbefales på det sterkeste!

Takk, xgryx
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Tirsdag etter markedsdag og besøk på Viking pub. Da hører det med en en biff på Biffhuset. Rask service og perfekte biffer. Anbefaler restauranten for andre gjester.

1  Takk, Trond P

Reisende som så på Biffhuset, Arguineguin, så også på