“God mat og service”
Anmeldelse av Biffhuset, Arguineguin

Biffhuset, Arguineguin
Vurdert som nr. 13 av 84 Restauranter i Arguineguin
Beskrivelse: Biffhuset har spesialisert seg på Biff av de beste råvarer. Vi serverer også noen Russiske spesialiteter. Vi serverer biff i den størrelsen du ønsker, fra 100 gram til 800 gram. Eier og kokk er utdannet kokk og servitør fra Norge og har 30 års erfaring fra bransjen.
Anmeldt 31. januar 2019 via mobile enheter

Nydelig entrecôte og god service. Hjemmekoselig med skikkelig hjemmelagd mat. Dette er det kokken Ove som sørger for og Elvira serverer. Paret sørger for at du får førsteklasses mat og service.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, EvaK1698

Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

Liten restaurant med hyggelig atmosfære og hyggelige eiere. Kokken kom ofte ut og sjekket Indrefileten var perfekt stekt. Tilbehøret med Idahopoteter og enkel grønnsaker var delikat på fatet. Ble russisk dessert som smakte godt, noe udefinerbar men god. Kommer gjerne igjen

1  Takk, 444evah
Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Rettene ligger over middels, ligger på 14-23 euro. Men maten var god og hyggelig betjening. Det er lite lokale, så kan bli litt støyete

Takk, heidichristine0
Anmeldt 27. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk god Entrecôte med tilbehør. Opplevelsen starta når ein kom inn døra, god velkomst av innehaverne. Og middagen var berre heilt nydelig. Kan virkelig anbefales.

Takk, reidun_rnehaugh
Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Vi hadde siste kvelden i Arguineguin. Vi bodde på all inclusive, men ville teste hva slags restauranter byen hadde å by på. Vi sjekket TripAdvisor for å finne en god biffrestaurant, og det fant vi! Biffhuset hadde nydelig mat, kjempegod service for både store og små, koselige lokaler, og var alt i alt en meget bra opplevelse. Det var ikke billig, men i mine øyne var det verdt det. Anbefales på det sterkeste!

Takk, xgryx

Reisende som så på Biffhuset, Arguineguin, så også på

Patalavaca, Gran Canaria

Har du vært i Biffhuset, Arguineguin? Del dine erfaringer!