“Hypet på trip-advisor”
Anmeldelse av Twisted Lime

Twisted Lime
Vurdert som nr. 71 av 280 Restauranter i Cambrils
Anmeldt 9. august 2021

Vi valgte å gå her da vi leste her på trip-advisor at den var så bra. Menyen har lite utvalg og rettene lite spennende. Jeg bestilte en caprese-salat og den var latterlig liten ift pris. Vi ventet lenge både på å få bestille og på mat og drikke tross det var lite folk. I tillegg masse mygg grunnet lokasjon.

Takk, sirennorlandh

Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Reisende som så på Twisted Lime, så også på

Cambrils, Baix Camp
Cambrils, Baix Camp

Har du vært i Twisted Lime? Del dine erfaringer!