“Beste sjømaten jeg har smakt på lenge”
Anmeldelse av Eddie V's Prime Seafood

Eddie V's Prime Seafood
Bestill bord
tir. 23.7.
20:00
Vurdert som nr. 3 av 97 Restauranter i Tysons Corner
Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Det er definitivt ikke en billig restaurant. Men dette er absolutt i toppklassen av hva jeg har opplevd av sjømat. Anbefales p det varmeste.

Dato for besøk: januar 2019

Anmeldt 4. november 2023

Dato for besøk: november 2023

Reisende som så på Eddie V's Prime Seafood, så også på

Tysons Corner, Fairfax County

Har du vært i Eddie V's Prime Seafood? Del dine erfaringer!