“Mat og overnatting”
Anmeldelse av Bugoeynes Bistro

Bugoeynes Bistro
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Bugøynes
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Ble tatt i mot av en hyggelig betjening og bestilte så, grillet klippfisk og sei m. tilbehør. Klippfisken var aldeles nydelig med potet, gulrot, bacon og ertestuing. Rene gode smaker.
Seien m. potetstappe, stekt løk og grønnsaker var ifl mitt følge "den beste jeg har spist"
Til forrett spiste vi en vikingplanke med nordiske smaker.
Anbefales absolutt!

1  Takk, SignorA3

Anmeldt 22. juli 2020

Vi prøvde litt diverse fra menyen og alle gikk ut med et smil om munnen og mette mager. Takk for et meget hyggelig besøk

1  Takk, 265mathiash
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Vi kjørte bomtur, da restarranten var full. Mens vi stod og ventet på hjelp, observerte vi at en av de ansatte "tok seg en smaksprøve" med fingeren opp i maten inne på kjøkkenet. Jeg så heller ingen håndvask før han fortsatte å servere gjestene.. Vi mistet appetitten og gikk..

Takk, benterak
TrondH445, Eier på Bugoeynes Bistro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Takk for denne tilbakemelding, slikt skal ikke skje. Håndvask med automisk kran er operativ inne på kjøkkenet.. Antiback 'stasjon' montert ved i kjøøkendørea i tillegg til 3 stasjoner ute i lokalet.
At restauranten var full, kan vi 'heldigvis' ikke gjøre noe med. Vi har fullt hus fra midt på dagen til langt etter vanlig åpningstid. Vi har denne uka lagt til rette for at ingen lenger må returnere herfra på tom mage. At vi ikke alltid har ledige bord, og at gjester ikke får det de kommer for, kan vi ikke gjøre noe med på kort sikt. Etter å ha 'fyrt opp' suppeterinen, steamer vi fisk fortløpende og kan servere fiskesuppe eller salat med kongekrabbe som takeaway.
Hilsen Trond.

Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Vi ble mottatt av hyggelig personale og fikk nydelig mat og god service. Kongekrabben er den beste vi har smakt, Nydelig mørt reinfilet med kreativ valgt tilbehør. Anbefales alle som kommer til Bugøynes

2  Takk, Finnlokas
Anmeldt 23. juni 2020

Maten var ok, men ventetiden for en enkel middag med stekt sei var 1,5 time! Det var lite folk på bistroen, og jeg måtte komentere flere ganger at jeg ventet på middagen!

Ikke en plass jeg anbefaler!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, mariussL8686PX

Reisende som så på Bugoeynes Bistro, så også på

Har du vært i Bugoeynes Bistro? Del dine erfaringer!