“Bistro i hyggelige omgivelse”
Anmeldelse av Bugoeynes Bistro

Bugoeynes Bistro
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Bugøynes
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Bistro i hyggelige omgivelser, med hyggelig betjening og god service. Mat av lokale råvarer nydelig tilberedt. Bugøynes er en liten idyllisk perle som jeg anbefaler å kjøre innom.

Takk, bodilw490

1923 av 125 anmeldelser

Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Bistroen Bugøynes:
Vi bestilte bord i forveien, noe som nok er lurt i disse travle tider. Når vi ankom Bustroen ble vi vist til bordet av en hyggelig servitør. Lokalet er flott med fine (lokale) dekorasjoner og bilder. Vi bestilte en "Vikingplanke" på deling som forrett og hver sin tallerken med Kongekrabbe som hovedrett. Anbefaler dette på det sterkeste!
Helt fantastisk mat og kjempegod service! De hadde noen i personalet som tydelig var under opplæring, men det går kjempefint når man som kunde blir fulgt opp så bra! (Tips til Bistroen: fortsett med presentasjon av maten og hva man har fått servert foran seg! Det hever opplevelsen!)
Til dessert spiste vi Crème Brule med multebær. Også helt fantastisk godt!

Er du i nærheten av Bugøynes (ja, er du innenfor 250km kjøring), ta deg en tur innom Bistroen! Det er verdt det!

Takk, _yvindn715
Anmeldt 3. august 2020

Storfamilien på 10 kjørte fra Kirkenes til Bugøynes for å besøke Bistroen, som vi hadde lest og hørt så gode ord om. Det innfridde forventningene! Vi spiste forskjellig fra menyen, og kan nevne at både nordisk planke, fiskesuppe og laksesalat til forrett var fantastisk. Nydelige smaker servert på en utsøkt og delikat måte. Hovedretter vi hadde var reinsnadder, ytrefilet av rein, stekt klippfisk, bacalao og hvalgryte.Aldeles nydelig alt dette også. Desserter ble ostekake, creme brulee og sjokoladedondant. En fantastisk avslutning på et deilig måltid. Når servicen i tillegg var upåklagelig kan ikke vi si annet enn terningkast seks :-) Tusen takk for oss. Hilsen Bergen og Hesseng

Takk, Q4658AYhannes
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Er du i Bugøynes-området, så er en visit til Bistroen et must. Særdeles hyggelig betjening og nydelig mat med velfylte tallerken. Lokale råvarer og egne vrier på rettene, nydelig godt.

1  Takk, FancyTraveller91
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Innholdsrik meny med lokale råvarer. Her finner du kongekrabbe i flere varianter, sei, klippfisk, hval, rein og hjemmelagde desserter. Jeg spiste nydelig hvitløksbrød, grillet klippfisk med poteter, gulrot, ertestuing, baconterninger, og smeltet smør. Det smakte helt nydelig! Min venninne spiste fiskesuppe til forrett og bakt potet fyllt med kongekrabbe. Hun var også veldig fornøyd. Her lønner det seg å bestille bord på forhånd, da det kan være fullbooket. Bistroen er koselig innredet i maritim stil, og personalet er gjestfrie og veldig hyggelige. Selve bygda Bugøynes er en vakker perle med nydelig sandstrand, trange, koselige gater og sjarmerende bebyggelse. Verdt et besøk!

Takk, 815ireneh

Reisende som så på Bugoeynes Bistro, så også på

Har du vært i Bugoeynes Bistro? Del dine erfaringer!