“Sommerens beste restaurantbesøk”
Anmeldelse av Bugoeynes Bistro

Bugoeynes Bistro
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Bugøynes
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat. Meny full av lokale herligheter. Super service. Trivelig atmosfære og hyggelig betjening. Anbefales!

Takk, arnljotsalmi

Anmeldt 9. juli 2021

Fantastisk plass , vi kom seint og kjøkken var stengt , men Trond åpna opp kjøkken å vi fikk fantastisk god mat , denne plassen bare må besøkes , ekstrem god mat og service

Dato for besøk: mai 2021
2  Takk, TomMathisen
Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Vi droppet innom Bugøynes Bistro på gjennomreise i Finmark. Fikk servert en kongekrabbetallerken som var helt utenomjordisk. Mango, aioli og vitløksbrød harmonerte svært fint med kongekrabbe. IPA i glasset og Crème brulee til dessert.

1  Takk, Einar J
Trond H, Eier på Bugoeynes Bistro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2021

Takk Einar, Godt det falt i smak :-)

Anmeldt 4. juli 2021

Bestilte hvalbiff, og det var bare en helt fantastisk opplevelse, så mange gode smaker! Har spist hvalbiff mange ganger, men aldri maken til det vi fikk på Bistroen. Hyggelig betjening og god service, Anbefaler alle til å ta turen innom Bistroen på Bugøynes.

Takk, Explorer411060
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Stor matopplevelse i hyggelige omgivelser og en betjening med kunnskap og humor. Anbefales varmt og helt klart verdt turen.

Takk, marihegg

Reisende som så på Bugoeynes Bistro, så også på

Har du vært i Bugoeynes Bistro? Del dine erfaringer!