“Helt spesiell lokal smaksopplevelse - Bistroen, Bugøynes!”
Anmeldelse av Bugoeynes Bistro

Bugoeynes Bistro
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Bugøynes
Anmeldt 15. august 2021

Svært glad vi tok turen vi ble anbefalt til Bistroen på Bugøynes. Det stod til forventningene. Nydelig smaksopplevelser, hyggelig betjening og trivelig stemning!

Takk, ruthmloken

Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

God mat og vennlig betjening. Veldig hyggelig å oppleve at man har skapt en sånn perle i vakre Bugøynes - med få fastboende og litt utafor allfarvei!

1  Takk, 480lassec
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat. Meny full av lokale herligheter. Super service. Trivelig atmosfære og hyggelig betjening. Anbefales!

Takk, arnljotsalmi
Anmeldt 9. juli 2021

Fantastisk plass , vi kom seint og kjøkken var stengt , men Trond åpna opp kjøkken å vi fikk fantastisk god mat , denne plassen bare må besøkes , ekstrem god mat og service

Dato for besøk: mai 2021
2  Takk, TomMathisen
Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Vi droppet innom Bugøynes Bistro på gjennomreise i Finmark. Fikk servert en kongekrabbetallerken som var helt utenomjordisk. Mango, aioli og vitløksbrød harmonerte svært fint med kongekrabbe. IPA i glasset og Crème brulee til dessert.

1  Takk, Einar J
Trond H, Eier på Bugoeynes Bistro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2021

Takk Einar, Godt det falt i smak :-)

Reisende som så på Bugoeynes Bistro, så også på

Har du vært i Bugoeynes Bistro? Del dine erfaringer!