“Nydelig mat, hyggelig personale”
Anmeldelse av Bugoeynes Bistro

Bugoeynes Bistro
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Bugøynes
Anmeldt 23. august 2021 via mobile enheter

De hadde stengt kjøkkenet, men hentet inn personale og serverte kongekrabbe til 8 personer. Vi avsluttet med creme brulee med multer. Et ord - anbefales

Takk, karensofien2016

Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Vi besøkte Bugøynes og spiste lunsj på Bistroen. Her var det fin stemning, hyggelig betjening og veldig god mat. Kan absolutt anbefales. Restauranten er mye større en det ser ut til på forsiden - så bare gå inn selv om det ser fult ut

1  Takk, jantoger
Anmeldt 15. august 2021

Svært glad vi tok turen vi ble anbefalt til Bistroen på Bugøynes. Det stod til forventningene. Nydelig smaksopplevelser, hyggelig betjening og trivelig stemning!

Takk, ruthmloken
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

God mat og vennlig betjening. Veldig hyggelig å oppleve at man har skapt en sånn perle i vakre Bugøynes - med få fastboende og litt utafor allfarvei!

1  Takk, 480lassec
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat. Meny full av lokale herligheter. Super service. Trivelig atmosfære og hyggelig betjening. Anbefales!

Takk, arnljotsalmi

Reisende som så på Bugoeynes Bistro, så også på

Har du vært i Bugoeynes Bistro? Del dine erfaringer!