“God mat i meget trivelig miljø👏”
Anmeldelse av Bugoeynes Bistro

Bugoeynes Bistro
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Bugøynes
Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Sammen med familie og venner besøkte vi Bugøynes Bistro for å spise middag. Flere av oss spiste grillet klippfisk som smakte utrulig godt. Det samme gjalt de som spiste Bacalo, Reinkjøtt og barneporsjon med kjøttboller m/mos. Til dessert spiste vi creme brulet, sjokoladefondant og palova. Alt falt meget godt i smak.
Til slutt de må nevnes de dyktige omgjengelig og trivelige menneskene som jobber her - sjeldent bra

Takk, btmikkel

Anmeldt 23. august 2021 via mobile enheter

De hadde stengt kjøkkenet, men hentet inn personale og serverte kongekrabbe til 8 personer. Vi avsluttet med creme brulee med multer. Et ord - anbefales

Takk, karensofien2016
Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Vi besøkte Bugøynes og spiste lunsj på Bistroen. Her var det fin stemning, hyggelig betjening og veldig god mat. Kan absolutt anbefales. Restauranten er mye større en det ser ut til på forsiden - så bare gå inn selv om det ser fult ut

1  Takk, jantoger
Anmeldt 15. august 2021

Svært glad vi tok turen vi ble anbefalt til Bistroen på Bugøynes. Det stod til forventningene. Nydelig smaksopplevelser, hyggelig betjening og trivelig stemning!

Takk, ruthmloken
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

God mat og vennlig betjening. Veldig hyggelig å oppleve at man har skapt en sånn perle i vakre Bugøynes - med få fastboende og litt utafor allfarvei!

1  Takk, 480lassec

Reisende som så på Bugoeynes Bistro, så også på

Har du vært i Bugoeynes Bistro? Del dine erfaringer!