“Flott sted”
Anmeldelse av Bugoeynes Bistro

Bugoeynes Bistro
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Bugøynes
Anmeldt 7. september 2021

Vi besøkte stedet og opplevde veldig god mat med kongekrabbe som en av hovedingrediensene Ble tatt imot og servert av en veldig hyggelig servitør Stedet og bistroen er virkelig verdt et besøk

Takk, Explorer56302

Anmeldt 7. september 2021 via mobile enheter

Å besøkja Bugøynes er ei oppleving i seg sjølv. Å eta på Bugøynes Bistro er ei glede! Her får du smaksrik, ærleg og god mat, ujåla servering og reine, ekte smakar. Me åt klippfisk, kvalbiff og ein nydeleg variant over tema reinskav. Creme Bruleé med multer og eplemuffins med is metta dessertmagane. Mmmm. Fire nøgde gjester forlot Bistroen. Å ta turen 10 mil frå Kirkenes for å få eit sånt måltid? Det gjer vi gjerne igjen!

Takk, 616elinm
Anmeldt 2. september 2021 via mobile enheter

Det første som møtte oss var en smilende, lun, dame med de mest sjarmerende smilehullene. Vi fikk bord selv om de egentlig var stengt, det skulle likevel komme en gruppe som hadde reservert bord for kvelden.

Vi spiste reinsdyrfilet og det er noe av det beste vi har smakt! Den ble servert med grønnkål, byggrynsrisotto og en helt hensides god rødvinssaus. Dessert ble creme brûlée med multebær - hele måltidet får terningkast 6. Nomnomnom!

Betjeningen er særdeles vennlige og alt ble servert med stolthet og glimt i øyet.

Opplevelsen er verdt en hvilken som helst omvei.

Takk, adelaidej2015
Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Sammen med familie og venner besøkte vi Bugøynes Bistro for å spise middag. Flere av oss spiste grillet klippfisk som smakte utrulig godt. Det samme gjalt de som spiste Bacalo, Reinkjøtt og barneporsjon med kjøttboller m/mos. Til dessert spiste vi creme brulet, sjokoladefondant og palova. Alt falt meget godt i smak.
Til slutt de må nevnes de dyktige omgjengelig og trivelige menneskene som jobber her - sjeldent bra

Takk, btmikkel
Anmeldt 23. august 2021 via mobile enheter

De hadde stengt kjøkkenet, men hentet inn personale og serverte kongekrabbe til 8 personer. Vi avsluttet med creme brulee med multer. Et ord - anbefales

Takk, karensofien2016

Reisende som så på Bugoeynes Bistro, så også på

Har du vært i Bugoeynes Bistro? Del dine erfaringer!