Kombinert tur til Alcatraz og San Francisco by

fra
USD 150,00
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Alcatraz på
Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

Som guiden sa... "we have no nightclub, only bars". Dette var en stor opplevelse. Jeg er glad jeg er besøkende og ikke en av de som var mer permanente innsatte her. Vi tok behind the scenes turen som koster litt mer, men som også gir deg et langt mer detaljert innblikk i historien rundt øyen. Et must på besøks listen.

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, raymondn938
Anmeldt 19. november 2018

Kjøp billetten hos parkvesenet selv, enten online eller på piren. Unngå alle andre tilbydere, med vesentlig påslag i pris og god fortjeneste/avanse. Selv denne "Get Your Guide" som til og med er anbefalt av denne nettsiden- Tripadvisor, har et stort påslag i prisen, og utnytter derfor turister til å betale en unødvendig høy inngangspris. Ofte i sammenheng og kamuflert inn i andre "gode " tilbud og flere ting samtidig.

Dato for opplevelse: november 2018
7  Takk, RonnieRichelieu
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

En av de viktigste severdighetene i San Fransisco. Masse historie og bra opplegg for å lære om alt som har skjedd her. Fin butikk med stort utvalg av artikler i god kvalitet, men droppet å handle siden køen til kassa var ca en kilometer.

Fantastisk utsikt så ta med kamera!

Anbefales!

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, JorEil
Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Fin utflukt selv for en som ikke er spesielt glad i turistattraksjoner. Litt mye turister, men bortsett fra det er en utflukt til alcatraz velorganisert og tilrettelagt så man slipper å gå i flokk. Man får hodetelefoner med en guidet tur på. Denne tar deg gjennom fengselet på en fengende måte. Du bør ha med nok klær for båtturen, det er friskt selv i finvær. Jegvar der bare for den guidede turen og tok da båten tilbake 1,5 timer etter at jeg dro ut. Det er nok minimum av hva du må beregne.

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, 822elisabethg
Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Kanskje et must å dra til når man reiser til SF. Men husk at dere MÅ bestille billetter før dere reiser hit. Ikke forvent at dere får billetter på dagen. Historisk plass og suveren egen guidet tur hvor du selv styrer hvor fort det skal gå. Vi var 4 stk på tur og Alle var superfornøyde.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Fayeus