Bestill på forhånd

Ulike måter å oppleve Pier 39 på
Anmeldt 24. august 2018 via mobile enheter

Vi måtte selvsagt besøke Pier 39 når vi først var i SF. Besøket var i mai, og selv om det var sol ble det heldigvis ikke så varmt. Det var masse mennesker og hunder der. Og ingen tvil, det var fler som bare måtte besøke stedet.
Kanskje bedre om kvelden?

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, 931s_lvir
Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Jeg ble veldig positivt overrasket av pier 39. Hadde hørt om den før jeg dro til San Francisco. Dette er bare et MUST å dra til når du er i byen. Fantastisk atmosfære og fulle av restauranter. Her ligger også Bubba gump. Likte meg veldig godt her. Man kan til Og med se på sea Lions. Kanskje høydepunktet av ferien i San Frans ;)

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Fayeus
Susan B, Guest Relations Manager på Pier 39, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2018

We love to hear that your visit to PIER 39 was so pleasant and that you even say it was the highlight of your time in San Francisco. Thank you for reviewing PIER 39 on TripAdvisor! It is wonderful hearing that you enjoyed your visit to San Francisco and that you had a chance to spend time on our beautiful waterfront. We look forward to seeing you again soon!

Anmeldt 1. juli 2018 via mobile enheter

Veldig turistaktig men greit og ha fått med seg det også. Mye folk og mye og se på. Greit og få med seg sjøløver.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, mortenn738
Susan B, Guest Relations Manager på Pier 39, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juli 2018

Thank you for reviewing PIER 39 on TripAdvisor, and we're so glad you enjoyed your visit!

Anmeldt 22. januar 2018

Koselig attraksjon og gode spise og shopping muligheter! Akvariumet kan anbefales. Sjøløvene ligger og koser seg i solen ute i havnen.

Dato for opplevelse: juni 2017
Takk, TommyArendal_Norge
Anmeldt 10. november 2017

Et yrende liv er jo et av de mest kjente områdene i San Fransisco ! Mye make i souvenirsjappene - men noe var verdt pengene... Sjøløvene var de mest sjarmerende "innbyggerne" . Mange restauranter - og noen var spesielle - som Boudin Bakery, men sin suppe i en uthult bolle/brød. En tur på Hard Rock kafe er et must, da eg samler på T-skjorter derifra. En burger der går også ned......MÅ bare ha det med !!!!

Dato for opplevelse: september 2017
Takk, liv513