San Francisco City Bike Rental

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Golden Gate på
Anmeldt 24. august 2018 via mobile enheter

En fantastisk bro. Fargen skinner i solen, og følelsen er magisk i tåke. Jeg fikk sett broen ovenfra, fra siden og mens jeg kjørte over den. A dream come true.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, 931s_lvir
Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Vi syklet fra San Francisco over broa og til Sausalito. Tok oss ca 2 timer inkl pauser. Syklet fra sentrum i SF. Endel folk over broa men verd opplevelsen. Betalte ca 1100kr for 4 sykler inkl sykkelhjelmer. Båtturen kommer i tillegg.

2  Takk, vivians259
Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Kanonfin sykkeltur over broen med båt tilbake. Flott med trim for voksne og med hvil for de små. Stoppene langs ruten var for de små like underholdende som selve broen. Trafikk og stressende over selve broen.

Takk, ojtso
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Alltid kjekt med en tur hit.
Spessielt om morgenen når tåken letter. Da er det et eWentyrlig flott skue

Takk, ivanrenes
Anmeldt 19. april 2018 via mobile enheter

Dette er et "must see". Om en er i San Francisco. Broa er spektakulær. Vi tok City Sightseeing, stoppet å tok bilder før vi hoppet ombord i bussen å kjørte over. En veldig humpete tur over, men veldig fin utsikt!

Dato for opplevelse: april 2018
2  Takk, sandero959