Kjærlighetstur i San Francisco

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Lombard Street på
Anmeldt 19. november 2018

Finest i full blomst, med sine vakre blomsterbed. Ellers en noe spesiell og oppskrytt turistattraksjon? Fint å ha sett en` gang, og etter selv å ha sett den nå 4 ganger, oppleves den som mindre å mindre attraktiv. Naturlig nok. Men et morsomt påfunn å organisere en gate på, mot de ellers så rette veiene.

Dato for opplevelse: november 2018
4  Takk, RonnieRichelieu
Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

En nydelig liten oase midt i byen. Flott beplantning. Mye folk og trafikk. Spesiell opplevelse. Se det en gang er nok.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Tor L
Anmeldt 31. august 2018

Vi var faktisk på leting av noe helt annet da vi plutselig så skiltet "Lombard street". Dette var et sted vi hadde hørt om, så vi hoppet av trikken å gikk mot bakken.
Et fantastisk skue!
Jeg har enkelte plager i hoftene, så vi vurderte lenge om vi skulle gå opp, men vi kastet oss ut i det. Turen var lang, og bakken bratt (vi gikk opp langs venstresiden av selve svingene) men følelsen ble desto bedre når vi kom på toppen.
Anbefales

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, 931s_lvir
Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Vi syklet til gata og gikk trappene opp den ene siden og ned den andre. Mye turister så vær obs på kø. Men verd opplevelsen!

Dato for opplevelse: juli 2018
2  Takk, vivians259
Anmeldt 19. april 2018 via mobile enheter

En morsom og kul vei midt i San Francisco. Det er must å se når man er på ferie eller andre turer her.

Dato for opplevelse: april 2018
2  Takk, sandero959