“Dårlig service og kald mat”
Anmeldelse av Hard Rock Cafe

God for: Store grupper, Barscene, Familier med barn
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Reservater
Omgivelser: Fisherman’s Wharf
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Blir møtt med dårlig personell, ingen viser deg til bordet med mindre du selv tar initiativ. Tar lang tid å bestille og få mat/drikke. Da det kommer er maten kald. Klager på dette, tar ytterligere 40min med venting før maten blir servert.

Anbefaler heller pølse kiosken på andre siden av veien.

Dato for besøk: september 2019
Takk, sindreg2017
HardRockSF, Manager på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 uker siden

Thank you for the review. This certainly doesn't sound like anything we do, or what you come to expect from Hard Rock. We'll investigate into what happened, as this is quite unacceptable.

Anmeldt 28. mai 2019

Vi ble skuffet over at de hadde tatt bort Clam Chowder som er et varemerke for SF.
Det ble en flaske vin istedenfor.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, ivartina
HardRockSF, Manager på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. mai 2019

Sorry about that! We adjust the menu throughout the year, and sometimes items get taken off. We'll certainly pass along your disappointment!

Anmeldt 29. juni 2017 via mobile enheter

HRC San Francisco har en egen meny med glutenfrie alternativer. Denne menyen inneholder flere av de populære hovedrettene og dessertene - veldig bra! Inntrykket fra andre HRC besøk er at servitørene er veldig pågående, ofte mer enn det vi nordmenn er komfortable med, men her måtte vi gjentatte ganger etterspørre vår servitør. Maten var veldig god og det er store porsjoner. Vi gikk for ledgendary burger, spareribs og kyllingsandwich. Du vet stort sett hva du får når du går på HRC, men tror ikke alle er like gode på glutenfrie alternativer som denne. Bra!

Dato for besøk: juni 2017
Takk, WikeM
HardRockSF, Sales & Marketing på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juni 2017

Hi WikeM,

Thank you for reviewing our restaurant.

We appreciate your compliment from our gluten-free options as well as other menu items. We apologize that you had to wait awhile for your service. This problem will be addressed to our staff, as time and efficiency is valued highly here. However, our kitchen will be thrilled to know about your positive feedback regarding the food - thank you. We hope to serve you again, soon!

Anmeldt 25. desember 2016

De har god service men stedet merkes av at det er under restaurering. den åpnet for 10 år siden og trenger nok en oppgradering

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, ivartina
HardRockSF, Sales & Marketing på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. desember 2016

Hi ivartina,

Thank you for taking the time to review our restaurant.

We are happy to know that you received great service from our staff. We are in the middle of a renovation, and we apologize if this affected your experience, but we are expected to finish in February. Please let us know if you are ever in the area again so we can invite you to one of our relaunch parties.

Anmeldt 5. oktober 2016 via mobile enheter

Lunsjen her er nesten det dyreste måltidet jeg har spist mens jeg har vært her i USA, men kvaliteten står ikke i stil med prisen på noen måte. Vi ble advart på forhånd, men valgte like vel å ta turen innom, siden vi like vel var i området rundt Pier 39.
Det blir lenge til neste gange jeg stikker innom en Hard Rock Cafe.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, 649jonh
HardRockSF, Sales & Marketing på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. oktober 2016

Hi Jon H,

Thank you for taking the time to review our restaurant.

We are very excited to see that you gave our restaurant an opportunity, but we are very disappointed to see that you did not get the experience that you deserve. We apologize for the pricing, as this is something that is configured by corporate based on competitor pricing and location.

If you are willing, then I would like to follow up with you to learn more about your recent experience.

We appreciate your input, because it will help us improve on the flaws that you have experienced during your last visit with us.

Reisende som så på Hard Rock Cafe, så også på

Har du vært i Hard Rock Cafe? Del dine erfaringer!