“Perfekt enkel frokostkafé”
Anmeldelse av Roxanne Cafe

Roxanne Cafe
Reserver med OpenTable
Roxanne Cafe er ikke tilgjengelig for det valgte klokkeslettet. Velg et annet tidspunkt, eller søk etter restauranter med ledig kapasitet.
Tidspunktet du valgte, har allerede passert.
Vurdert som nr. 313 av 6 311 Restauranter i San Francisco
Kjøkken: Amerikansk, Kafé
God for: Romantisk, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: Union Square
Anmeldt 2. april 2017 via mobile enheter

Prøvde ut denne kafeen til frokost en av dagene vi var i San Francisco. Den overrasket veldig. Hyggelig service, fikk bord med en gang og sentralt. Maten kom fort og var god.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, rebekkaeb

Anmeldt 1. januar 2017 via mobile enheter

Her har vi spist to ganger.
Første gang var middag. Denne var gjennomsnittlig, helt ok, men ingenting å skryte av.
Andre gang spiste vi frokost her. Porsjonene var bra og maten smakte ok. Prisen var noe lavere enn en gate lengre nede.
Ok, men ikke forvent for mye.

Dato for besøk: januar 2017
Takk, MaritaL
Anmeldt 20. november 2016

Vi spiste frokost på Roxanne flere ganger da vi var i San Francisco. Uten tvil den beste frokosten fikk vi her. Stor og variert meny. Dagens spesialitet var alltid smakfull. Dette er et sted jeg vil anbefale alle som bor i nærheten av Powell st/Bush st.

Dato for besøk: september 2016
Takk, Anny O
Anmeldt 25. september 2016 via mobile enheter

Vi var klare for mat, og denne cafeen var i nærheten. Veldig god mat, bra service, hyggelig atmosfære. Anbefales absolutt!

Dato for besøk: september 2016
Takk, Reidarsni
Anmeldt 27. juli 2016 via mobile enheter

Fin atmosfære, pent og effektivt. Flott sted å spise frokost. Mange valgmuligheter og trivelig betjening. Hit kommer vi gjerne igjen. God mat.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Bente H

Reisende som så på Roxanne Cafe, så også på

Har du vært i Roxanne Cafe? Del dine erfaringer!