Anmeldt 6. oktober 2017

For det første. Hotellet ligger i et strøk hvor det kryr av hjemløse og andre som ikke har det like godt som oss. Dessverre var hotellet i en sliten forfatning fra A til Å. Frokosten var langt unna tilfredsstillende. Vi var i et reisefølge med reiseselskapet Albatros og de bør raskest mulig finne et annet alternativ i flotte San Francisco.

Romtips: Styr unna hele hotellet
Dato for oppholdet: september 2017
Takk, Hallvard L
Kevin V, Manager på Hotel Whitcomb, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2017

Good day Hallvard,

We thank you for your comments, and your concerns are being addressed.

Kevin V/DOO

Anmeldt 8. september 2017

San Franciscos historiske Hotel Whitcomb, et mesterverk fra det 20. århundre. Whitcomb var et landemerket på travle Market Street, Det tok dessverre lang tid å bli sjekket inn men i resepsjonen kan du se gammel storhet som et elegant boutiquehotell med høye katedraltak og nydelig interiør som husker arkitektur fra forrige århundre. Spesielt hotell på alle måter, men rommene er utdaterte og gamle. slitt bad, men sengen var god. AC fungerer med bråker litt. servicen ikke god da de ansatte ikke snakket godt engelsk

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, 799espenh
Anmeldt 29. september 2015 via mobile enheter

Vi bodde her i fire netter. Helt greit, men ikke et hotell som jeg har stort ønske om å komme tilbake til. Internett var dårlig dekning, badet vår veldig lite og trykke på dusjen var svært dårlig. Mye støy om natten. Tepper på gulvet både på rommet og i hall. Strøket i området var det mye hjemløse, men jeg følte meg trygg. Vi spiste frokost rett over gaten hos Sams. Det kan anbefales.

Dato for oppholdet: september 2015
Takk, 201maritl
Anmeldt 22. september 2015 via mobile enheter

Vi bodde på hotellet 1-4 juli 2015. Området hotellet ligger i passer ikke for barnefamilier (det passer vel egentlig ikke for noen). Det er et område med mange uteliggere og narkomane. Vi hadde rom ut mot gaten og det var mye støy (roping/trafikk/sirener) om natten.

Rommene var rene og vi fikk plass til hele familien på fem i et rom (to doble og en enkel seng). Sentralt i forhold til severdigheter. Ingen frokost inkludert. Apotek/enkel dagligvareforretning rundt hjørnet. Vi fikk god service på hotellet av de ansatte.

Jeg oppdaget når jeg kom hjem at hotellet ikke hadde slettet depositumet som de tar ved innsjekking. Totalt kr 404 USD. Jeg tenkte at hotellet kjapt ville rette opp dette når jeg tok kontakt. Nå er det gått mer enn 6 uker siden jeg tok kontakt med Manager (Sean) som ikke besvarer mine mail eller har refundert pengene. Veldig skuffende. Så sjekk bankutskriften deres etter endt opphold. For vår del så ødela det for mye av opplevelsen ved å bo på hotellet og jeg vil derfor ikke anbefale hotellet til andre besøkende.

Christine

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, ChristineBre
Anmeldt 14. juni 2014

Bodde to netter på dette hotellet i forbindelse med en rundreise. Flott Hall og resepsjonsområde med lysekroner og gammel charme fra en svunnen tid. Hadde rom på baksiden med relativt god sovekvalitet. Frokost av vanlig amerikansk standard, ikke noe spesielt. Hotellet er gammelt og slitt og trenger oppgraderinger på flere områder. Det var allikevel en opplevelse å bo på dette stedet da det forteller oss litt om hvodan det var i "good old days". Mange fine detaljer som de har beholdt.

Beliggenheten er sentral, men det er mange mennesker i San Fransico som er bostedsløse og det er noe som preger dette området på Marked Street, jeg følte meg ikke utrygg i strket. Det ble etter hvert en vane å se dette sammensatte bybildet i en fargerik og trivelig by.

Romtips: Rom på baksiden er mere stille.
Dato for oppholdet: juni 2014
  • Reisetype: Reiste alene