Anmeldt 24. november 2016 via mobile enheter

Tok inn på familierom med venner for å få stor plass. Første rommet vi fikk var litt lite,men fikk god hjelp til å oppgradere. Neste rom hadde mugg og fuktskader så vi fikk hjelp med en gang å få tingene bort der i fra å nytt å enda mere oppgradert rom. Trivelig ansatte og her får du verdi for pengene samtidig som alt du trenger å gjøre er å gå til høyre når du går ut før å komme til union square som er ca 2 min bort i gata.

Opphold: november 2016, reiste med venner
Takk, Gard N
Taylor L, Manager på Hilton San Francisco Union Square, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. november 2016

Dear Gard N,
We're thrilled to hear you enjoyed your stay with us. It's our pleasure to accommodate you to the fullest extent. Our staff is always available to assist our guests to ensure the utmost satisfaction. Of course our goal is to exceed your expectations and we appreciate your patience while we found you a room of your liking. We love our location too! There's plenty to see and do in San Francisco, and we're right there in the heart of it all. The city is right on our doorstep, we can not wait to welcome you back again soon!

Anmeldt 7. september 2016 via mobile enheter

Bodde her for å delta på en kongress i samme bygg. Helt greit sted å bo. Sentral beliggenhet men stort og litt upersonlig. God service fra personale. Store rom med utsikt mot Golden gate mot tilleggsbetaling.

Opphold: september 2016, reiste på forretningsreise
Takk, 913annemarier
Taylor L, Manager på Hilton San Francisco Union Square, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2016

Anne Marie R., thank you very kindly for your feedback. We are glad you enjoyed our location, but we apologize that you did not receive the level of service you have come to expect from our hotel. We strive to provide a great, personalized experience for each of our guests and we are sorry to hear we fell short here. We hope to get the chance to wow you in the future.

Anmeldt 30. juli 2016 via mobile enheter

Dette hotellet var ganske greit, veldig stort men funker greit med gode vei instrukser. Rommet var fint og greit. Syntes hotellet var ypperlig i forhold til plassering og likte plasseringen utrolig godt. Ikke drømme hotellet men greit i forhold til prisen.

Opphold: juli 2016
Takk, Marte H
Taylor L, Manager på Hilton San Francisco Union Square, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2016

Thanks for your review, Marte H. We are delighted to hear that you enjoyed our location and liked our hotel overall. We will be sure to use your comments as we make more updates to our signage. We hope to see you again soon.

Anmeldt 5. mars 2016

Vi hadde booket et standardrom. Ved innsjekkning ble vi tilbudt oppgradert rom og frokost mot et tillegg, men vi takket nei til det. Resepsjonisten fortalte oss da at han likevel ga oss en oppgradering til et høyere beliggende rom uten ekstra kostnad. Vi fikk et rom i 6. etg, ved siden av en rekke møterom. I de tre nederste etasjene er det vel ikke rom i det hele tatt, så da lurer jeg på hvor standardrommene ligger.

Siden rommet lå ved siden av møterom, var det en svært lang, ganske trang og mørk gang vi måtte gå igjennom for å komme til rommet.

Rommet hadde teppe på gulvet, og der lå det diverse sjokoladerester og annet fra tidligere gjester.

Da vi kom hjem oppdaget vi at det var lagt på en post på 13 USD på regningen vår som vi ikke kjenner til og ikke ble gjort oppmerksom på ved utsjekk.

• Opphold: februar 2016, reiste med familie
Takk, i_braath
Taylor L, Manager på Hilton San Francisco Union Square, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. mars 2016

Thank you for your comments, i_braath. We appreciate you taking the time out of your day to provide your feedback. We apologize for the condition of the hallway in your tower. We thank you for letting us know, we have notified our Housekeeping department. We hope to get the opportunity to truly wow you and impress you on a future trip to San Francisco.

Anmeldt 1. mars 2016

Vi ble møtt med tidenes dårligste service ved innsjekking. Hun fant ikke bookingen vår, og mente Hotels.com som vi hadde booket via, hadde gjort en feil. Jeg viste henne booking reservasjonen vi hadde fått pr epost, men denne var tydeligvis null verdt. Hun ga meg med overlegen stemme beskjed om at hotellet var fult, og at hotels.com måtte ha gjort en feil. Og på toppen av det hele sa hun at jeg måtte ta kontakt med Hotels.com og finne ut hva som hadde skjedd med bookingen vår. Jeg spurte hvordan de kunne fraskrive seg alt ansvar og overlate det til meg og finne ut hva som hadde skjedd. Hun sa at hun var ikke "Hotels.com". Jeg spurte om hun i det minste hadde et telefonnummer jeg kunne ringe, men det måtte jeg finne selv. En kollega av henne fikk med seg dette, og han kom smilende bort og spurte om han kunne bistå oss med noe. Hun forklarte, og han sa han kunne se etter bookingen vår. Hun sa at hun hadde søkt på alle mulige alternativer og at vi ikke var der, så ingen vits i å prøve, men han ville gjøre et forsøk sa han. Og, etter ca 15 sekunder fant han oss. Så alt var egentlig i orden! Jeg ble kjempe lettet og veldig glad, men selv da fortsatte hennes arrogante oppførsel, og jeg fikk ikke en gang en beklagelse.

Foruten dette et helt ok opphold. Vi hadde med oss 3 barn og hadde booket en suite. Rommet var fint og romslig. Men, hotellet var veldig stort og ble med det upersonlig. Men pluss for bra beliggenhet. Hotellets restaurant på taket var også fin, med svimlende flott utsikt. Men drar vi tilbake dit? Vil vi anbefale hotellet? NEI!

• Opphold: juli 2015, reiste med familie
Takk, Reiseglad-12
Maria F, Manager på Hilton San Francisco Union Square, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. mars 2016

Thank you for your comments regarding your most recent stay at the Hilton San Francisco Union Square. I sincerely apologize about the reservation error that was booked through Hotels.com. I am pleased to hear that we were able to accommodate your reservation. We look forward to welcoming you back on your next visit to San Francisco.