7 personer ser på dette hotellet
Algotels
Marriott HotelsUSD 310
travelup.comUSD 319
Anmeldt 4. juni 2017 via mobile enheter

Ingenting å utsette på hotellet, rent og pent. Stort rom og mulighet for å lufte. Pluss for badekar. Hyggelig personale. Nært shoppinggatene, en park, Target og flere gode restauranter rundt. Minus for svært dyr frokost.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, P5819ZTmarial
Anmeldt 30. oktober 2016 via mobile enheter

Bodde tre netter her. Hotellet som er meget stort har en perfekt beliggenhet i San Fransisco. Det er gangavstand til det meste. Alle attraksjoner er innen 35 minutters gange.
Store og rene rom
Hotellet har flere restauranter og barer. The View i 39 etasje byr på spektakulær utsikt over hele SF. De serverer gode coctails og småmat.
Anbefales.

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, _rnulfk2015
Anmeldt 19. mai 2016 via mobile enheter

Bodde her et par netter.
Rommet var fint og stort, og fitness rommet var meget bra!

Hotellet ligger sentralt og concierge avdelingen er formidabel.
Fikk masse hjelp og veiledning fra concierge.

Ligger i et fint strøk og du har kort vei til det meste.

Dato for oppholdet: mai 2016
1  Takk, tapus666
Patti C, Manager på Marriott Marquis San Francisco, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. mai 2016

Dear Dan T.,
We appreciate you taking the time to share your wonderful comments regarding your experience with us here at the San Francisco Marriott Marquis. It was a pleasure to hear you enjoyed our hospitality and our concierge team kept you "in the know”. We can't wait to welcome you back!
Warm regards from the San Francisco Marriott Marquis

Anmeldt 18. juli 2014

Hotellet ligger veldig flott til rett ved de viktigste handlegatene og nær cable car stasjonen. veldig bra service på hotellet og gode fasiliteter. Vi hadde et de-luxe rom med to queen size senger. Vi reiste to voksne og to ungdommer, og rommet var veldig bra for oss. Skal jeg trekke for noe må det være dusjtrykket og at det ikke var inkludert gratis wifi på rommet. Men det var gratis i fellesområdene. Hotelelt har også et helt ok treningssenter og innendørs basseng. Veldig grei parkering, selv om det koster noe mer enn om du hadde valgt et offentlig pakeringhus. Kjekt å bare levere fra seg bilnøklene så ordner hotellet resten. Vi spiste frokost utenfor hotellet da det er langt rimeligere. Hotellet anbefales på det varmeste

Dato for oppholdet: juni 2014
1  Takk, Kjell B
Patti C, Manager på Marriott Marquis San Francisco, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2014

Dear Kjell B,
We are delighted to hear you and your family had a lovely stay with us here at the San Francisco Marriott Marquis. We appreciate your great review and recommendation. We look forward to welcoming you back in the near future.
Warm regards from the San Francisco Marriott Marquis

Anmeldt 24. september 2012

For det første er beliggenheten ypperlig. 2 minutters gangavstand til buss og t-bane. Ligger i downtown området, like ved (30 sekunder fra) shoppingdistriktet. 5 minutters gange fra Union Square og Cable Car stasjon. Hotellet holder høy klasse. Servicen er rask og vennlig i resepsjonen, hos conciergen, hos portieren utenfor og hos bagasjeservicen. Vi hadde dobbeltrom i 17. etasje med to dobbelsenger. Rommet var stort og komfortabelt, sengene var helt fantastiske, muligens de beste jeg noen gang har sovet i. Badet holdt høy standard, med komplimentære luksus-toalettartikler og rikelig med håndklær. Det eneste minuset var at vanntrykket i dusjen var svært lavt. Noe av det vi nøt mye av var Starbucks i 1. etasje, der vi spiste frokost hver morgen (frokost ikke inkludert). Det var både treningsstudio og basseng på hotellet, men det rakk vi ikke å bruke. Jeg kan anbefale ALLE å bo på dette hotellet, og kommer definitivt til å bruke det igjen dersom jeg skal tilbake til San Francisco.

Dato for oppholdet: september 2012
  • Reisetype: Reiste med venner