Gratis avbestilling frem til 11.02.23
Gratis avbestilling frem til 11.02.23
Vio.com
HurbUSD 152
Anmeldt 13. juli 2016 via mobile enheter

San Francisco er en dyr by og vi var på utkikk etter hotell med bra beliggenhet til en overkommelig pris og grei standard. Hotellet møter absolutt disse kravene, men er ingen opplevelse i seg selv. Rommet var rent, badet greit, aircondition bråket for mye, heisen var treg, men beliggenheten er super. To kvartaler ned til Union Square og mange gode spisesteder rett rundt hjørnet. Vi prøvde ikke den kontinentale frokosten på hotellet, men valgte i stedet frokost på nærmeste gatehjørne, hos Roxanne.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, 298ivarb
Anmeldt 12. juni 2015 via mobile enheter

Dette hotellet helt oppfylte mine behov. Komfortabelt, rent. Klimaanlegget som fungerte. Bra beliggenhet. Vennlig, men diskré personale. Tilstrekkelig treningsrom. Jeg bruker hotellene som sovesaler så sjelden spise i dem og kan ikke kommentere frokost eller middag. Jeg nøler ikke med å bo her igjen.

1  Takk, Platinum99
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen til et Tripadvisor-medlem og kommer ikke fra Tripadvisor LLC. Tripadvisor sjekker anmeldelser.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.co.uk. Vis original
Anmeldt 12. juni 2015 via mobile enheter

1  Takk, Platinum99
Anmeldt 26. mai 2015

Dette hotellet var en perfekt beliggenhet for oss. "i nærheten av Union Square og Chinatown/North Beach for flotte spise muligheter som San Francisco er kjent for.
Vårt rom i 6. etasje var pent og hadde nylig blitt renovert. Det var veldig stille for hotell i byen å være.
Vinsmaking på ettermiddagen var en herlig mulighet til å samhandle med hotellets for det meste internasjonale klientell.
Vi vil definitivt bo der igjen.

Takk, delish62
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen til et Tripadvisor-medlem og kommer ikke fra Tripadvisor LLC. Tripadvisor sjekker anmeldelser.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.com. Vis original
Anmeldt 26. mai 2015

Vi vil definitivt bo der igjen.

Takk, delish62