Ulike måter å oppleve USS Midway Museum på
Anmeldt 21. juni 2018 via mobile enheter

Utrolig spennende å få se hele skipet, godt tilrettelagt for gjester. Flere veteraner holder foredrag på forskjellige poster med stor iver og erfaring. Prøv fly-simulatoren!

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, monicabW7089KQ
Anmeldt 29. april 2018

Imponerende flytende museum. USS Midway har en lang histore i amerikansk marine, og i tillegg til å være et fantastisk skue i seg selv, inneholder det også en mengde fly fra flere epoker. Guidene var pensjonister som hadde tjenestegjort ombord, og de hadde mange historier å fortelle. Anbefales på det sterkeste, ser ikke bort fra at jeg tar turen dit en gang til om jeg er i området.

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, KEE67
Anmeldt 17. august 2017 via mobile enheter

Er du i San Diego så bør du ta turen innom her. Få med deg turen opp på brua. Kan fort bli litt kø der da de slipper inn 20 om gangen. Slå av en prat med de hyggelige guidene som er rundt om på båten. De fleste er veteraner kjenner båten og historien veldig godt og de er veldig hyggelige og svarer villig på spørsmål. Beregn god tid da det er mer å se enn man kunne tro her. Det er greit med parkeringer rett utenfor båten så ikke noe problem å kjøre bil inn hit. 10 dollar dagen for parkering.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, Klaus B
Anmeldt 26. juli 2017 via mobile enheter

Brukte 3 timer på besøket, og da rakk vi ikke å se nede i byssa. Mest spennende var turen opp i tårnet. Der tar de bare 20 om gangen, lurt å gå dit så tidlig som mulig før køa blir lang! Det er flere militærveteraner som jobber som guider der, og kan svare på alle typer spørsmål. I vår familie kunne mannen gjerne brukt en hel dag her, mens tenåringsjentene syntes 2 timer hadde vært nok...

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, 195veraf
Anmeldt 16. juli 2017 via mobile enheter

Vi bestilte billetter på nettet, noe som medfører at du sparer tid og noen dollar. Vi besøkte skipet en lørdag, men opplevde ikke at det var for mye folk. Det eneste stedet man må vente er besøket på brua som er guidet. Der tar inn 20 og 20 og turen tar ca 20-25 minutter. Jeg syntes det var verd å vente på. Skipets dimensjoner og det at det var med i Dessert Storm gjør det ekstra interessant. Har man sett TopGun blir besøket mer spennende. Absolutt verd et besøk, husk å sette av nok tid, tiden flyr.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, WikeM