Ulike måter å oppleve Empire State Building på
New York CityPASS
1 729 anmeldelser
Anmeldt 22. juli 2019 via mobile enheter

Wow, for en utsikt. Her får man sett i alle retninger og får en oversikt over Manhattan. En opplevelse man bør ta med seg.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, ChristinK966
Anmeldt 6. juli 2019 via mobile enheter

Vi kom rundt kl 11:00 og det var lite kø. Vi hadde kjøpt billetter online, men det var ikke nødvendig. Mange heiser som hadde plass til mange personer. Litt kø når man skulle ned igjen. Fantastisk utsikt over hele Manhattan. Utsikt fra alle 4 sider av bygget. Alt unnagjort på litt over 1 time. Anbefales.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, 980kjetilb
Anmeldt 26. april 2019

Vi var her i påsken. Gikk ca kl 09 om morningen og det var lite kø. Vi fulgte med på været og bestemte oss da det var fint vær og blå himmel. Kjøpte billetter på stedet. Dyre billetter, men verdt det synes vi. Med utsikt fra 86 etg er dette et minne for livet. Det blåste friskt på toppen og det var deilig å kunne stå innendørs å varme seg litt. Utsikten er helt fantastisk, helt magisk. Anbefales.

Dato for opplevelse: april 2019
Takk, Anne H
Anmeldt 18. april 2019 via mobile enheter

Var der sent på kvelden - helt fantastisk! Lite kø, veldig hyggelig personale :) en utrolig opplevelse for alle

Dato for opplevelse: april 2019
1  Takk, mo9601
Anmeldt 19. mars 2019

Stå i kø, gå i kø, se i kø, men det var en flott opplevelse! Det er synd at det er såpass dyrt, men etter mitt syn er det verdt pengene.

Dato for opplevelse: mars 2019
Takk, janh112