Rockefeller Center Architecture and Art Walking Tour

fra kr 1 075,61
fra kr 1 401,56
fra kr 301,39
Anmeldt 7. august 2018

Selv om jeg har ikke vært helt på toppen, men jeg kan si at stedet var flott. Vi besøkte stedet i Juli som var ganske varmt i hele byen, men inne i senteret var ganske kaldt. Det er mange spisesteder inne og det var fotball drakter utstilling men vi var der. Mine eldre barna var helt på toppen og de sa at det var et kjempeflott utsikt av hele byen. Jeg vil gå opp helt til topps neste gang jeg besøker NY.

Dato for opplevelse: juli 2018
2  Takk, audmonamikaela
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Til tross for høydeskrekk, dro vi opp på toppen og høydeskrekken ble nesten glemt. For en følelse og for en utsikt. Flere nivåer og med glassvegger var det mulig å nyte. Gikk hit fra morgenen, ingen kø og ikke så mange mennesker.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, 400metteg
Anmeldt 19. juni 2018

Området er godt kjent fra filmer. Liker du utsikten er dette et godt sted. Yrende folkeliv på plassen foran senteret.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, Svein G
Anmeldt 18. mai 2018 via mobile enheter

Foretrekker topp of the rock fremfor empire State building minst like bra utsikt og mer å se på i bygget

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, Stian H
Anmeldt 23. desember 2017

Et av de mest ikoniske områdene i NYC og et must om man er på Manhattan. Veldig sentralt beliggende og kort vei å gå fra Times Square.

Dato for opplevelse: april 2017
1  Takk, 805sveine