Høydepunkter fra Metropolitan Museum guidet tur

fra kr 597,83
fra kr 1 435,01
fra kr 1 191,33
Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Supert museum. Kunne ha vært der en uke og ikke sett alt. Flott gavebutikk. Fantastisk. Beregn god tid.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, beathes2016
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Dette er virkelig et stort og flott museum og blant de ypperste i USA. Kanskje for stort og omfattende..?
Mange fine utstillinger i forskjellige sjangre som lett fanger interessen. Særlig The American Wing er unikt og ikke noe jeg har sett i andre museer.
Ordinær inngangspris er 25$ og inngangsbilletten gjelder i tre dager.
Anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Rune1973
Anmeldt 4. april 2018

Her er det bare å sette av rikelig med tid, for Met er digert og stappa av interessante utstillinger. Vi brukte en halv dag, og fikk ikke med oss halvparten av det museet har å by på.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, vestlagd11
Anmeldt 1. januar 2018

Det er så mye å se på og oppleve at det vil kreve god tid og flere besøk for å se alt. Anbefaler at du bestemmer deg for hva du vil se i forkant. Vi bestemte oss for å ta 1. etg i denne omgangen.

Det er ikke lov å ta med mat og brus inn, kun vann.

Det er ikke lov å bruke blits, men det er lov å ta bilder.

Vi hadde billetter på forhånd, men endte opp i 3 køer før vi fant riktig kø for forhåndskjøpte billetter.

Dato for opplevelse: oktober 2017
1  Takk, linemalinj
Anmeldt 23. desember 2017

Fantastisk bygg med spennende innhold. Et must om man er i området rundt Central Park. Vi kombinerte besøket med en tur i parken.

Dato for opplevelse: april 2017
Takk, 805sveine