Høydepunkter fra Metropolitan Museum guidet tur

fra
USD 62,00
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Metropolisk kunstmuseum på
Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Supert museum. Kunne ha vært der en uke og ikke sett alt. Flott gavebutikk. Fantastisk. Beregn god tid.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, beathes2016
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Dette er virkelig et stort og flott museum og blant de ypperste i USA. Kanskje for stort og omfattende..?
Mange fine utstillinger i forskjellige sjangre som lett fanger interessen. Særlig The American Wing er unikt og ikke noe jeg har sett i andre museer.
Ordinær inngangspris er 25$ og inngangsbilletten gjelder i tre dager.
Anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Rune1973
Anmeldt 4. april 2018

Her er det bare å sette av rikelig med tid, for Met er digert og stappa av interessante utstillinger. Vi brukte en halv dag, og fikk ikke med oss halvparten av det museet har å by på.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, vestlagd11
Anmeldt 1. januar 2018

Det er så mye å se på og oppleve at det vil kreve god tid og flere besøk for å se alt. Anbefaler at du bestemmer deg for hva du vil se i forkant. Vi bestemte oss for å ta 1. etg i denne omgangen.

Det er ikke lov å ta med mat og brus inn, kun vann.

Det er ikke lov å bruke blits, men det er lov å ta bilder.

Vi hadde billetter på forhånd, men endte opp i 3 køer før vi fant riktig kø for forhåndskjøpte billetter.

Dato for opplevelse: oktober 2017
1  Takk, linemalinj
Anmeldt 23. desember 2017

Fantastisk bygg med spennende innhold. Et must om man er i området rundt Central Park. Vi kombinerte besøket med en tur i parken.

Dato for opplevelse: april 2017
Takk, 805sveine