Central Park Walking Tour

fra kr 79,77
fra kr 2 221,90
fra kr 227,97
Anmeldt 28. november 2018

Anbefaler å leie sykkel slik at du kan se mer av parken!
Få med lås slik at du kan låse sykkelen og gå ut av "veien" som er for syklister. Da kan du få med deg skøytebanene som du ikke ser fra veien. Kjøp et kart slik at du ser de ulike severdighetene som finnes i parken!

Veldig hyggelig kombinert med litt mosjon.

Dato for opplevelse: november 2018
1  Takk, HelleSty
Anmeldt 19. oktober 2018 via mobile enheter

Vi besøkte Central Park en fin oktoberdag i 2018. En vandring i parken var en kjærkommen avveksling til de travle gatene i NYC.

Takk, fra-isak
Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Meg sjølv og to tenåringar.
Fantastiske forhold å sykle i.
Ein opplevelse ein deler med mange på tur.
Ikkje noko stress og fint med stopp for lunsj på restauranten ved innsjøen.
Ein 3 timers tur som fin avkobling frå storbyen

Takk, 261runes
Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

En tur innom Central Park Zoo er morsomt med små barn, men det morsomste er å leie båt og la barna prøve seg. Koster $15 for en time.

1  Takk, Line C
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

En stor, men helt alminnelig park. Ønsker dere å se hele vil jeg anbefale og leie sykkel. Vi bestemte oss for å gå parken på langs.. Det var langt.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, 957lillg