“Shop til you drop !”

Mote på Fifth Avenue Shopping Tour
Vurdert som nr. 73 av 1 208 ting å gjøre i New York by
Attraksjonsdetaljer
Anmeldt 12. oktober 2017

Masse deilige butikker og kjøpesentre med alt du kan tenke deg fra moteverden. Vi rakk ikke så mange steder da det var 40% salg på Uniqlo og Gap butikkene!! Dette holdt i massevis og påførte oss betydelig overvekt og slanke lommebøker før hjemturen.

Takk, karilise2015

Anmeldt 19. september 2017

Jeg ville adrig gått på shopping her, men gaten er definitivt et must see om du er i new york for første gang!

Takk, kame000
Anmeldt 16. september 2017

Det er tre avenyer som man må besøke 7th, 6th, 5 th og Brodway. Dette blir kjernen av NY . Har man ikke vært der har man ikke vært i NY

Takk, ivartina
Anmeldt 18. mai 2017

Mye å velge her ift shopping. Fra dyre merkekjeder øverst mot Central Park, til mer normale butikker lenger ned. Folksomt. Lite restauranter i selve gågaten.

Takk, reisefluen
Les flere anmeldelser
Anmeldt 18. april 2017

Det er jo bare en gate, bråkete og sterkt trafikkert, men gaten er jo de hotteste i alle filmer, så en tur nedover denne avenyen måtte vi jo ha.

Takk, Tine186370

Reisende som så på Fifth Avenue, så også på

Har du vært i Fifth Avenue? Del dine erfaringer!