Hard Rock Cafe New York Times Square

fra kr 993,94
fra kr 603,06
1924 av 56 824 anmeldelser
Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Om du vil kjenne på storbyens travle senter er dette plassen.
Masse folk til alle døgnets tider. Men lite pågående selgere, tiggere osv.
Alle er opptatt med selfie og kamera.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, 261runes
Anmeldt 29. september 2018

Verdt et besøk, men det holder med de fem minuttene det tar å poste et bilde på instagram. Mer er det ikke her om du ikke skal på teater. Macy's, H&M og Gap ligger her, men jeg fant ingen restauranter vi ville spise på.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, Mattis78
Anmeldt 5. september 2018 via mobile enheter

Når du drar til New York, er det obligatorisk å ta en tur hit. Best å dra hit på kvelden, så får man med seg alle lyder og lys.

Ta et par bilder, se på alle rare mennesker og nyt at du er i New York.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, 719alexanderh
Anmeldt 25. august 2018 via mobile enheter

Kort oppsummert er denne plassen noe man bør besøke for å oppleve atmosfæren.
Her er det dog mange mennesker, støy, ablegøyer, butikker, spisesteder, show etc. For dem av oss som ikke trenger «fullt trøkk» hele tiden, holder det å gå innom en gang.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, VacationOslo
Anmeldt 25. august 2018 via mobile enheter

Alle som besøker NYC bør dra innom Time Square, men ville selv ikke tilbrakt så mye tid her med tanke på at man er nødt til å gå i «kø» konstant. Anbefaler ikke å spise her, ettersom mat er ekstremt dyrt, og ikke nødvendigvis bedre.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, 435elisej