Hard Rock Cafe New York Times Square

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Times Square på
Anmeldt 20. januar 2019

Mye folk, greit og få med seg på turen til New York, ta litt bilder og og gå en tur igjennom er alt vi gjorde.

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, Eirik E
Anmeldt 16. januar 2019

Et yrende folkeliv, stort sett bare glade ansikter, og de berømte neonreklamene gjorde dette til en fin opplevelse.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, beolsen
Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Om du vil kjenne på storbyens travle senter er dette plassen.
Masse folk til alle døgnets tider. Men lite pågående selgere, tiggere osv.
Alle er opptatt med selfie og kamera.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, 261runes
Anmeldt 29. september 2018

Verdt et besøk, men det holder med de fem minuttene det tar å poste et bilde på instagram. Mer er det ikke her om du ikke skal på teater. Macy's, H&M og Gap ligger her, men jeg fant ingen restauranter vi ville spise på.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, Mattis78
Anmeldt 5. september 2018 via mobile enheter

Når du drar til New York, er det obligatorisk å ta en tur hit. Best å dra hit på kvelden, så får man med seg alle lyder og lys.

Ta et par bilder, se på alle rare mennesker og nyt at du er i New York.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, 719alexanderh