“Edhe një darkë tjetër e paharruar..”
Anmeldelse av Club A Steakhouse

Club A Steakhouse
Reserver med OpenTable
Club A Steakhouse er ikke tilgjengelig for det valgte klokkeslettet. Velg et annet tidspunkt, eller søk etter restauranter med ledig kapasitet.
Tidspunktet du valgte, har allerede passert.
Vurdert som nr. 9 av 15 768 Restauranter i New York by
Kjøkken: Steakhouse
God for: Romantisk, Forretningsmøter, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Midtown
Anmeldt 21. august 2018 via mobile enheter

Pas një pushimi te gjate ne Europe, u kthyem per nje darke me familjen time ne Club A. Me mikepritje te jashtezakonshme, si gjithmone, cdo gje ishte e njejte. Ushqimi- domate me mozarella, pasta pene me vodka, biftek I pjekur ne temperature perfekte- medium, brokoli, cdo gje ishte si cdo here tjeter, per mrekulli. Flm Brunos dhe Club A, shume shpejte do kthehemi per darke tjeter.

Takk, Blina S
ClubASteakhouse, Owner på Club A Steakhouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2018

Hi Blina,

Thank you for taking the time to rate and review my restaurant. I am happy you enjoyed the Club A experience. I hope we get the chance to serve you again soon.

Bruno

Anmeldt 4. mai 2015 via mobile enheter

Vi då frem til en god biff, men dette kostet mer enn hva det smakte. Kaldt i lokalet , og maten sto dessverre ikke til forventningene.

2  Takk, Gurovp
Bruno S, Owner på Club A Steakhouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. mai 2015

Gurovp.,

Det plager meg sterkt at du ikke liker den " Club En opplevelse" som jeg så arduously streber etter å ha min gjest å få for de siste fire tiårene.

Takk for servering på min restaurant samt å ta tid til å vurdere oss på Trip Advisor.

Som eier / operatør i over 40 år , har min tilbakemeldinger fra kunder alltid vært sentral i å gjøre min fremtidige kundeopplevelsen bedre . Jeg vil få opp problemene i din anmeldelse i mitt neste ukentlig stabsmøte .

Jeg håper at du gir oss en sjanse til å løse oss selv og be for meg personlig , når du bestemmer deg for å gjøre det.

Med Vennlig Hilsen,

Bruno Selimaj ( Eier )

Anmeldt 3. mai 2015 via mobile enheter

Vi hadde litt forventninger til denne restauranten . Etter all skryt som ligger på tripadvisor. Vi blei tatt godt i mot av betjeningen på restaurant ved ankomst.Resten av servicen var utrolig dårlig. Vi ventet leeeeenge for å bestile mat. Biffen var god når den først kom.Regningen blei levert før vi hadde spurt etter regninga og kaffe fikk vi aldri bestilt.

1  Takk, lek76

lek76.,

Med Vennlig Hilsen,

Bruno Selimaj ( Eier )

Anmeldt 9. februar 2015 via mobile enheter

Dette besøket vil stå igjen som en av tingene jeg husker, og vil anbefale i New York.
Flott service ved ankomst, fulgt av perfekt bevertning og utsøkt mat gjør dette til mitt beste restaurantbesøk og tips for denne byen.

Takk, ChristofferO57
Bruno S, Owner på Club A Steakhouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. februar 2015

Christoffer O.,

Jeg er glad for at alt var hyggelig når du spiser på restauranten min.

Som eier / operatør i over 40 år, har min tilbakemeldinger fra kunder alltid vært sentral i å gjøre min fremtidige kundeopplevelsen bedre.

Jeg ser frem til å se deg igjen når du kommer tilbake og kan anbefale til alle vennene dine.

Med vennlig hilsen,

Bruno Selimaj (Eier)

Anmeldt 23. desember 2014

Vill anbefale denne restauranten til alle som er glad i gode råvarer, god mat og vin. Intim og koselig, men hektisk med mye lyd. Kommer mer enn gjerne tilbake en annen gang.

• Atmosfære
Takk, Astrix007
Bruno S, Owner på Club A Steakhouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. desember 2014

Astrix007.,

Jeg er glad for at alt var hyggelig når du spiser på restauranten min.

Med vennlig hilsen,

Bruno Selimaj (Eier)

Reisende som så på Club A Steakhouse, så også på

Har du vært i Club A Steakhouse? Del dine erfaringer!