Hopp-på-hopp-av-tur med Big Bus i New York

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Bryant Park på
Anmeldt 31. august 2018 via mobile enheter

Vi tok et par øl på Bryant Park Café og ruslet rundt i parken. Rolig og fint. En veldig allsidig park med diverse aktiviteter - bordtennis, sjongleringsutstyr, piano. Det beste var helt klart det offentlige toalettet! Var veldig skeptisk til offentlig toalett i en så stor by, men det var så rent og ryddig. Eget personale som konstant følger opp, vasker og rydder.

1  Takk, 537ingridk
Anmeldt 26. august 2018 via mobile enheter

Denne parken midt på Manhatten har stoler og bord til fri nytte, gratis WIFI, kiosker og hyggelige sitteområder. Her land i også få lånt deg lesestoff. Anbefales for en avslappende pause i en hektisk by.

Takk, VacationOslo
Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Koselig liten park som tilbyr det meste, alt fra kaffebar til en penere restaurant (Bryant Park Grill).
Daglige arrangement der programmet for dagen blir satt opp om morgenen i inngangen til parken.

Takk, Rune1990
Anmeldt 2. juli 2018 via mobile enheter

En fin og rolig park på veien bort 5th avenue unna kaoset. Flere koselig plasser og sette seg ned, de har også gratis utendørs filmer her

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, 714kjetilj
Anmeldt 28. juni 2018 via mobile enheter

Vi var her i juni og fikk gleden av å oppleve utendørs filmvisning i parken. Vi var der ca. en time før filmstart og fikk akkurat plass slik at vi så kjempelerettet. Ta med pledd, snacks og drikke. Masse folk og en litt anderledes opplevelse, så hvis du er her i juni -august og bor i nærheten, ta turen.

Dato for opplevelse: juni 2018
2  Takk, VegardS_12