Ulike måter å oppleve Broadway på
Hamilton Live!
18 anmeldelser
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Eit mektigst skue. Enorme bygninger og travelt område ,sentralt på Manhatten.
Greit med eit besøk ,men ikkje sett av meir enn ein halv dag.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, 261runes
Anmeldt 7. august 2018

På vandringen rundt i NY, tok vi turen innom biblioteket. Det er kanskje ikke det første stedet man tenker på å stoppe, men vel verdt et besøk. Dekoren, maleriene og bygningen i seg selv er fantastisk.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, branin
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Broadway er verdenskjent og det anbefales å oppsøke området og de musikaler/show som til enhver tid framføres. Høy kvalitet!
Broadway er et flott område med mye spennende å se på, også for det tilfelle at man kun velger å hå gatelangs for å puste inn noe av atmosfæren.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Rune1973
Anmeldt 18. mai 2018 via mobile enheter

Helt fantastisk nivå på artistene på alle musikalene vi har vært på. Selvfølgelig kan innholdet variere og vårt interessefelt påvirker naturlig nok helhets inntrykket

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, Stian H
Anmeldt 30. mars 2018

Er man i new York på besøk, så er det å besøke broadway ett must. Der er nok mange interesante områder å besøke, men her er det teatere, spisesteder, shopping og mange muligheter for å gå på pub. Alt i gangavstand. Fin plass å ta inn på hotell også, da man er nært det meste, og må man ta sub, buss eller tog så er det ikke langt unna.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, Rolf-Bardu