9 personer ser på dette hotellet
Hurb
TraveluroUSD 473
Anmeldt 15. oktober 2016

Vi bodde i 33 etasje, med flott utsikt. Rommene var store og fine. Gjennomgående hyggelige og servceinnstilte ansatte. Førsteinntrykket/lobbyen står ikke i stil med ett 5 stjernes hotell. Liten og meget trang.
Alt på hotellet er overpriset, og blir vel dyrt i forhold til vår smak. Styr unna alt annet en overnatting. Hyggelig shopping i Soho, går ikke å tråkker i andre mennesker som lengere oppe i Manhattan
Dårligere mobildekning jo høyere du kommer i bygget.
Vi velger et annet hotell neste gang

Romtips: Du sover roligere jo høyere etasjer
Dato for oppholdet: oktober 2016
1  Takk, Jsellefs
TrumpNYC1, Manager på The Dominick Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2016

Kjære Jsellefs,

Takk for at du Trump SoHo og dele din tilbakemelding. Vi er veldig lei meg å vite at du ikke var helt fornøyd på dette besøket. Dine kommentarer er godt mottatt som vi alltid streber etter å forbedre våre produkter og tjenester.

Unnskyld eventuelle feil, oversatt via Google.

Med vennlig hilsen,
Justine McCleery
Director of Operations

Anmeldt 15. desember 2015 via mobile enheter

Veldig bra rom og fin utsikt over Manhatten. Perfekt å bo i Soho i forhold til shopping og gode restauranter. Hotellet hadde en meget kald og trang lobby ettersom hoveddør ikke kunne åpnes. Ikke noe spesiell velkomst ved innsjekking. Ingen bar på toppen eller i Lobby og kjedelig restaurant. Skuffende hotell selv om rom, location og treningsfasiliteter var bra

Dato for oppholdet: desember 2015
Takk, SjurBergen
Anmeldt 31. juli 2015 via mobile enheter

Vi var på venninnetur, hadde et flott rom i 42. etasje! Utsikt og høy standard. Det er vel verdt å betale noen kroner ekstra for utsikten. Restauranten i 1. etasje kan anbefales.
Vi hadde kun en liten utfordring; vi hadde bestilt rommet via Hotels.com og opplevde at det tilkom ekstra utgifter som ikke var opplyst om. Dette var ingen hyggelig opplevelse!

Dato for oppholdet: mars 2015
1  Takk, Silja_12
Anmeldt 1. mai 2014

Trump Soho New York har et spa med full service, et boblebad og et dampbad. Dette hotellet i luksuriøs stil har en restaurant, en bassengbar og en bar/lounge. Personalet kan ordne med concierge-tjenester, tour-/billettassistanse og bryllupstjenester. Mottakelsen var fantastisk og det bare fortsatte oppover ;-) Restauranten, baren, servicen. Vi skal tilbake!! Ligger fantastisk til i Soho. Må bare prøve TAO i Meatpacking også. Enjoy!

Romtips: Upgrade til over 16 etg!
Dato for oppholdet: april 2014
Takk, EspenB102
Anmeldt 27. oktober 2013

Skal man skjemme seg selv bort litt ekstra, er dette stedet og besøke. Fantastisk service, utrolig utsikt, generelt en god opplevelse. Stedets Spa avdeling er i en divisjon for seg. Prøv Hammam Bath! Deilig opplevelse av luksus. Rommene er romslige og pene. Servicen upåklanderlig. Det er dyrt, men man får valuta for pengene. Restaurant og bar er også verdt ett besøk. Fint trimrom som er åpent hele døgnet. Ligger sentralt i Soho med fine handlegater i umiddelbar nærhet.

Dato for oppholdet: september 2013
Takk, HegeAlmerud