“Sentral plassering og flott Grand King Room”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 11 sider til!
Distrikt Hotel New York City
Nr. 66 av 470 hoteller i New York by
Grønne ledereSølvnivå
Anmeldt 2 august 2016

Flott plassering av hotellet, kort vei til Time Square. Flott suite Grand King Room med flott utsikt. Meget hyggelig betjenting. Det som trekker litt ned er at det var mye veiarbeid og byggeplasser rundt hotellet.

Opphold: oktober 2015
Takk, MrTomR

Anmeldt 9 juli 2016

Var her sju netter juni/juli 2016. Hotellet ligger perfekt til i forhold til Pennsylvania station (tog) og den store busstasjonen (Port authority bus station) Hotellet ligger også kun 10-15 min unna Times Square. Kort vei til mange restauranter i "Hells kitchen". Så beliggenheten er det ingenting å si på. Andre positive ting er rask WiFi og renslige rom. Sengene var ikke prima vare så det trekker ned. Så får du dette hotellet til en bra pris er det bare å "go for it"!

Romtips: Be om rom over 20. etasje
Se flere romtips
  • Opphold: juni 2016, reiste med familie
Takk, TIH-Sarpsborg
Anmeldt 3 mars 2016

Det er tredje gang jeg bor på dette hotellet. Det har en veldig grei beliggenhet med gangavstand t il shopping og Times Square. Sengene er veldig gode, men litt små dobbeltsenger hvis venner skal dele. Betjeningen er veldig hyggelig og hjelper deg gjerne med restaurantbestillinger og tips. Frokosten er veldig god, og betjeningen her er også hyggelig. Et lite minus fra forrige gang, er at de har tatt bort alle de gode bærene de serverte med den franske frokosten. Ikke så veldig stort poeng det, og jeg kommer sikkert til å velge Distrikt Hotel igjen.

• Opphold: februar 2016, reiste med familie
Takk, pia1969
Anmeldt 2 februar 2016

Bestilte over nett og via tripadvisor. Våre kriterier var pris og beliggenhet. Hotellet ligger sentralt på 40. street og prisen var ca 120 dollar pr natt. Rommet er ikke stort, men det var også forventet. Flott service og vi anbefaler hotellet til andre.

• Opphold: november 2015, reiste som et par
Takk, Zwasi
Anmeldt 7 oktober 2015 via mobile enheter

Meget hyggelig opphold på et sentralt beliggende hotell. Opplevde veldig god service fra de ansatte. Hyggelige og rene rom. Liten men koselig spisesal, frokosten var enkel men OK. Skal du til New York og ønsker å bo nær Time Square, dette er et godt alternativ.

Opphold: oktober 2015, reiste med venner
Takk, HansErik1970
Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse New York by hotellene
The Lex NYC
Nr. 39 av 470 i New York by
723 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Distrikt Hotel New York City? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Distrikt Hotel New York City

Adresse: 342 West 40th Street, New York by, NY 10018-1404
Telefonnummer:
Beliggenhet: USA > New York > New York by > Midtown , Hell's Kitchen , Manhattan
Fasiliteter:
Bar/salong Forretningssenter med Internett-tilgang Gratis Internett-tilgang (WiFi) Restaurant Rullestoltilgang Transport til flyplass
Hotellstil:
Nr. 66 av 470 hoteller i New York by
Prisnivå: kr 1 319 - kr 4 628 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:4 stjerne — Distrikt Hotel New York City 4*
Antall rom: 155
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Hotels.com, Booking.com, Agoda, Expedia, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Distrikt Hotel New York City. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?