Anmeldt 9. juli 2016

Var her sju netter juni/juli 2016. Hotellet ligger perfekt til i forhold til Pennsylvania station (tog) og den store busstasjonen (Port authority bus station) Hotellet ligger også kun 10-15 min unna Times Square. Kort vei til mange restauranter i "Hells kitchen". Så beliggenheten er det ingenting å si på. Andre positive ting er rask WiFi og renslige rom. Sengene var ikke prima vare så det trekker ned. Så får du dette hotellet til en bra pris er det bare å "go for it"!

Romtips: Be om rom over 20. etasje
  • Opphold: juni 2016, reiste med familie
Takk, TIH-Sarpsborg
Anmeldt 3. mars 2016

Det er tredje gang jeg bor på dette hotellet. Det har en veldig grei beliggenhet med gangavstand t il shopping og Times Square. Sengene er veldig gode, men litt små dobbeltsenger hvis venner skal dele. Betjeningen er veldig hyggelig og hjelper deg gjerne med restaurantbestillinger og tips. Frokosten er veldig god, og betjeningen her er også hyggelig. Et lite minus fra forrige gang, er at de har tatt bort alle de gode bærene de serverte med den franske frokosten. Ikke så veldig stort poeng det, og jeg kommer sikkert til å velge Distrikt Hotel igjen.

• Opphold: februar 2016, reiste med familie
Takk, pia1969
Anmeldt 2. februar 2016

Bestilte over nett og via tripadvisor. Våre kriterier var pris og beliggenhet. Hotellet ligger sentralt på 40. street og prisen var ca 120 dollar pr natt. Rommet er ikke stort, men det var også forventet. Flott service og vi anbefaler hotellet til andre.

• Opphold: november 2015, reiste som et par
Takk, Zwasi
Anmeldt 7. oktober 2015 via mobile enheter

Meget hyggelig opphold på et sentralt beliggende hotell. Opplevde veldig god service fra de ansatte. Hyggelige og rene rom. Liten men koselig spisesal, frokosten var enkel men OK. Skal du til New York og ønsker å bo nær Time Square, dette er et godt alternativ.

Opphold: oktober 2015, reiste med venner
Takk, Hans K
Anmeldt 24. juli 2014

Godt sentralt hotell, med mulighet for frokost. Hyggelig betjening og godt renhold. Fin dusj og rikelig med håndklær. Internet Wifi på rommet med god hastighet uten tillegg. Til New York å være var prisen absolutt spiselig. Det ligger flere hotell etterhverandre/vegg i vegg. Rommet er på ca 25 kvadratmeter, målt med skritt. Litt støy fra AC-anlegget.
Kort vei til Times Squere og sentrale steder Rockefeller senter osv. Alt er relativt når det gjelder avstander.

Romtips: Jeg tror alle rom er nesten like store, men forskjellig innredning. Jo høyere jo roligere.
  • Opphold: juli 2014, reiste med familie
2  Takk, Brussels188644